niedziela, 11 marca 2012

Oriflame Ultra bogaty krem do ciała

Witam!
Intensywnie testowany przeze mnie krem do ciała, jak widać zbliża się ku końcowi. Na pewno jeszcze go zamówię ;) ale od początku




Zapewnienia producenta:
Intensywnie nawilża i ujędrnia skórę dzięki aktywnemu kompleksowi ujędrniającego. Doskonały do bardzo suchej skóry.




Skład:


Krem w wygodnym opakowaniu - pudełku, można łatwo i bez wielkich wyczynów wykończyć krem do ostatniej kropelki ;)
Opakowanie zabezpieczone było sreberkiem - pewność, że nikt wcześniej tam nie grzebał ;)

Krem świetnie się rozprowadza, szybko się wchłania, nie powoduje dalszego przesuszenia. Lekka konsystencja. Nawilża i poprawia elastyczność skóry. Ujędrnia, ma delikatny przyjemny zapach, nie drażniący, owocowo - kwiatowy.

Mi zależało by nawilżył mi przesuszoną skórę i polepszył ujędrnienie, co mu się udało i nie jestem zawiedziona, a tego się bałam.
Jeden z niewielu kosmetyków Oriflame do którego na pewno wrócę.

Jedyny minus - dość szybko się zużywa, mi starczyło na 2 tygodnie.

 200ml w promocji 9,90zł
Dorotxy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...