niedziela, 27 maja 2012

Ujędrniający balsam do ciała Avon Care

                                                                                                                                                        

Trochę mnie ten balsam rozczarował

To jest ulepszona wersja poprzednika, ale w porównaniu poprzednia wersja była jak dla mnie lepsza.
Skusiłam się na niego tylko dlatego, że była wiązana promocja.
Kosmetyk jest rzadki i wysusza. Na początku fajnie, ciało wydawało się nawilżone, lecz po tygodniu stosowania skóra stała się przesuszona, musiałam włączyć inny balsam, o którym napiszę później.

Skład






Zapewnienia Producenta



Jakiś powalających efektów ujędrniania za taką cenę się nie spodziewałam i tu się nie rozczarowałam, ale jeśli chodzi o nawilżenie to już rozczarowanie jest.



Balsam jest biały, łatwo się rozsmarowuje, w miarę szybko wchłania. Ma lekki przyjemny zapach, który dość szybko znika. Opakowanie wygodniejsze miał poprzednik, choć to też nie jest złe, ale powierzchnia jest śliska, więc przy balsamowaniu trzeba uważać.


Podsumowując, balsam zużyję do końca, bo już wiele mi nie zostało, jest już odwrócony, bo skoro balsam rzadki to mam nadzieję, że mi sam spłynie w dół i nie będę musiała siłować się z rozcinaniem ;)
Więcej go nie kupię, w tej cenie i pojemności jest wiele fajnych balsamów czy masełek ;)

Poprzednik był lepszy i nie wysuszał. Szkoda, że wersja polepszona jest gorsza.

Koszt w promocji to ok 11 zł
Dorotxy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...