sobota, 18 sierpnia 2012

Wczorajsze i dzisiejsze zakupowe szaleństwa :)

Witam!
Najwięcej poszalałam w Rossmannie ;)



Krem do rąk S.O.S Bebeauty - Biedronka - kolejne opakowanie
Zmywacz do paznokci Sensique w płatkach - jeszcze takiego cudaka nie miałam
Balsam do stóp - okazja dzisiejszego dnia w Rossmannie
gumki do włosów dla córki
Balsam do ciała Alterra pomarańcza z wanilią - wycofywany
Krem do rąk Isana - też jeszcze nie miałam


Zestaw do malowania, córka wybrała taki obrazek, a ja skusiłam się na niego, bo 5 a może to już 6lat temu mój ex przywiózł mi taki z Niemiec i miło wspominam te chwile malowania ;)


Lubię manualne zajęcia, chwile skupienia, odprężenia :)
Zestaw do kupienia w Lidlu za 13,99

Dorotxy

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne zakupy :) proszę daj znać jak te płatki do zmywania paznokci się sprawują,bo dybałam na nie w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy :) dla odmiany najbardziej spodobał mi się ten obrazek do malowania, ale chyba trzeba mieć dużo wprawy żeby wszystko wyszło pięknie ;) też uwielbiam zajęcia manualne ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...