czwartek, 27 września 2012

Delia No 1 - brązik i żółć

Witam!
Jakiś czas temu będąc na innym wpadła mi w oko mała drogeria, zajrzałam i wyszłam z dwoma lakierami ;)

Delia No 1

nr 77



w buteleczce może nie prezentuje się zbyt fajnie, za to na pazurkach już całkiem całkiem

jedna warstwa to za mało

dwie warstwy








Lakier fajnie wygląda, trzyma 4-5 dni później już widać odpryski, jak więcej robiłam w zimnej wodzie odpryski były szybciej.

nr 75



jedna warstwa, wygląda okropnie, prześwity i nierówności



2 warstwy już wyglądają przyzwoicie, choć całkowite krycie dałaby dopiero 3 warstwa







Lakier również trwały 4-5 dni, szybko wysycha.


Buteleczki po 5ml w sam raz dla mnie, zdążę zużyć zanim mi się znudzą i zacznie się z nimi coś dziać.
Kosztowały każdy po 2,5zł
Dorotxy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...