czwartek, 30 maja 2013

Rossmann -40% moje drobiazgi

Witam!
Jako, że apteka i nie tylko zrobiła drenaż mojego portfela, to nie poszalałam zbytnio na promocji. No, ale nie mogłam całkowicie nic nie kupić ;)



 -40%
Serum wzmacniające do paznokci z witC, wapniem i wyciąg z wiśni egzotycznej Lovely - 4,39zł
Lakier do paznokci nr350 - 3,09zł

przy okazji w promocji
Dezodorant antyperspiracyjny Synergen - 2,99zł
Saszetka lawendowa do szafy Pachnąca szafa 1,69zł - zapach bardzo intensywny
Mydło z bursztynem Biały Jeleń - 2,49zł - kod okazja


na drugi dzień dokupiłam jeszcze -40%
Krem matujący do skóry mieszanej Fruity Flirt Synergen - 5,09zł
oby ten był lepszy....

i mamie jeszcze do serum dokupiłam
Szminka Rimmel nr 058 ok12zł



Krem już testuję, na razie się lubimy ;)
Dezodorant - czekam jeszcze na upały by mieć pewność, jeśli się sprawdzi kupię więcej ;)) choć już inną wersję zapachową tak jest bardzo słodka i intensywna.

Pozdrawiam
Dorotxy


11 komentarzy:

  1. Lubię te saszetki zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja żałuję, że tak mało kupiłam na promocji .. :( a też szukam dobrego kremu i na razie same niepowodzenia :( jestem ciekawa tego co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie saszestki! Cudne sa
    Jestem bardzo ciekawa tej odzywki do paznokci!
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak krem Synergen się sprawi :)
    co do saszetek,też wzięłam-dla mamy kwiat wiśni,sobie wibrujące mango-w okrągłej saszetce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wzięłam krem Siarkowa Moc i po kilku użyciach mogę powiedzieć, że fajnie matuje, zobaczymy jak się spisze przy dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś o nim zapomniałam.....następnym razem, czekam na recenzje :)

      Usuń
  6. Hi honey, I just came across your blog and I've been letteraly kidnapped by it! It's so full of inspiration and I'm in love with all of your posts! what do you think of following each other via bloglovin and gfc? So that we can keep in touch :)
    Let me know <3
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię saszetki z Pachnącej Szafy - mam je w każdej szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy dobrze widzę odzywkę malinową z Lovely??

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam wcześniej tego mydła biały jeleń- to nie teraz zaciekawiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...