poniedziałek, 14 października 2013

Wyniki Deszczowego Rozdania ;)

Witam wieczornie!
Mam wyniki rozdania, dzięki Jolci :* udało mi się wylosować zwycięzce w maszynie losującej :)
Kilka statystyk 
Udział wzięło 39 osób, dziękuję, że wszyscy utrzymali banerki do ogłoszenia wyników.
Mam nadzieję, że nowe osoby zostaną ze mną na dłużej i nie przyszły tylko i wyłącznie dla rozdania i dlatego, że nie wygrały pójdą ;) Takie osoby niestety nie będą mogły brać udziału w kolejnych rozdaniach ;)


Dobra już Was nie przetrzymuje
Maszyna zdecydowała


 

 robaczeeek

Gratuluję :)
Poproszę Cię o maila pod tym postem - skontaktuje się z Tobą :)

Dziękuję Wszystkim za zabawę i zapraszam na kolejne przyszłościowe rozdania ;))
Pozdrawiam
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę tej maszyny >.< ale gratulacje dla zwyciężczyni ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    A było już tak blisko...
    Pozdrawiam :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy są inne kolory takich "piaskowych" od Venity :( W sumie szkoda, że na nich nic nie pisze, że mają inną strukturę...

      Usuń
    2. "Witamy, najprawdopodobniej jest to G17 lub G19 przepraszamy że lakier nie miał naklejki, najwyraźniej przeoczyliśmy. Podobny efekt posiadają lakiery G16, G17, G19, G20." - tak mi firma odpisała, bo ten mój nie miał naklejki właśnie, ale w google znalazłam, że to chyba G17 ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...