czwartek, 7 listopada 2013

Lakier do paznokci Wibo - znaleziony w szufladzie ;)

Witajcie :)
Przekładałam ostatnio szufladki i ich zawartość i wpadł mi w ręce ten lakier. Nie miałam go jeszcze na pazurkach a jest całkiem fajny. O ile kolor tak nie do końca mi się podoba, to dużo dają mu drobinki i wygląda całkiem fajnie.

Jedna warstwa jest licha i prześwituje
Dwie wyglądają całkiem dobrze, nie potrzebna kolejna




Ze zmywaniem nie ma problemów, lakier wytrzymuje do 3 dni później pojawiają się odpryski.
Całkiem niezły wynik, zwłaszcza jak robi się trochę w wodzie ;)
Lubię lakiery tej firmy, fajnie, że jeszcze się nie nacięłam ;)

Miłego wieczorka
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. ładny kolorek, taki inny :)
    a ja właśnie zmyłam te z Delii od Ciebie zielony który trzymał się tydzień bez zarzutów :D i teraz nakładam czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie wygląda, mam podobny z Verony :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo podoba mi się :) to jest róż ze złocistym połyskiem? coś podobnego chyba mam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi jeden lakier z avonu,.. Painted Peony bodajże.

    OdpowiedzUsuń
  5. dwie warstwy idealnie wystarczą co jest bardzo rzadko spotykane przy jasnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie fajnie żeś się nie nacięła bo u mnie do tej pory żaden lakier od nich się nie sprawdził ale te z serii wow muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...