sobota, 3 maja 2014

Wesołe, kolorowe mani

Witajcie słonecznie :)))

Wczoraj szaro buro, a dziś wyjrzało i grzało słońce. Moje pazurki fajnie mieniły się w jego promieniach.
Do mani użyłam takiego cuda

Prawda, że ładnie wygląda w buteleczce? No i mnie pokusiło, a wpadłam do sklepu tylko na momencik po wieszaczek ;) Najpierw pokażę Wam pazurki, a później wrażenia ;)
Na początek jedna warstwa tego cuda, na nudziaku

I dwie, bo po jednej to taki delikatny efekt



Do mani użyłam
nudziaka z Bell
top z Oriflame
top z gadżetami ;)

Cudaka kupiłam w chińskim sklepie, strasznie Wam zazdroszczę ;))) jak czytam że cuda typu pieczątki z blaszkami tam możecie dostać u mnie niby duży w Galerii ale nie tak zaopatrzony. Szczerze to bałam się trochę drugą warstwę nakładać, cudo strasznie śmierdzi jak klej butapren :( Koleżanka stwierdziła, że ich lakiery tak czuć, nie wiem dlaczego. Jeśli kogoś interesuje i zna się na takich składach, może mnie uświadomi czy mi krzywdy nie zrobi ;)

Pędzelek wygodny ładnie rozprowadza lakier i w miarę szybko schnie. Jedna warstwa trochę haczyła, ale po nałożeniu drugiej już tego problemu nie ma. Trochę boję się zmywania, ale dla takiego efektu było warto ;)

Miłego wieczorka 
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Świetny efekt ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowy top, właśnie na taki poluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara...u mnie dziś cały dzień leje jak z cebra:)
    pazurki naprawdę urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda to połączenie - choć sam nudziak z Bell mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudziaki wszystkie przygarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne Fajne też mam ten lakier Bell, bardzo go sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...