niedziela, 17 sierpnia 2014

Moje zapachy - wody, mgiełki.... część 2

Witajcie :))

Jak obiecałam, dziś druga część moich zapachów, tym razem lajtowo, lekkie wody, mgiełki....jakoś mi się tego nazbierało i są bardzo wydajne nie które ;)) Zaczynam od najnowszych nabytków ;)
Pierwszą część możecie zobaczyć Tutaj

Yves Rocher Brzoskwinia woda toaletowa 20ml - mój faworyt, uwielbiam ten zapach, idealny na lato :))) Niestety to małe opakowanie, choć świetne do torebki szybko się kończy....

Avon Latin Sensation mgiełka zapachowa - jak wiecie mam wodę toaletową, tak mi się zapach podoba, że mgiełkę też kupiłam ;) pachnie delikatniej, jest fajna do odświeżania na co dzień 

Avon Sparkly Citrus woda toaletowa - typowy cytrusik, dopiero zaczęłam używać
Coty Pret a Porter perfumowany dezodorant w spray'u - od kilku lat mój ulubieniec, co jakiś czas do niego wracam jak bumerang :))) 

Gabreille woda toaletowa - nie pamiętam od kogo dostałam, pewnie od ciotki ;) zapach bardzo przypomina Laura Biagiotti Venezia  
Laura Castelo Be4Me perfumy - hit z Biedronki ;) dziewczyny porównują zapach do DKNY zielonej ;) świetny trwały zapach, szkoda, że wycofany już z dyskontu :( na zdjęciu końcówka i obok jeszcze cała w zafoliowanym kartoniku :)))

Oriflame Amazonia - świetny trawiasty zapach, szkoda, że to limitka i już mam mniej niż pół :(( żałuję, że nie kupiłam 3 buteleczki ;))
Avon Kraina Śniegu perfumowany spray - wiekowy, ale nadal pachnie ja na początku i zimą pewnie już dobije dna ;))

Avon Color Trend Spray do ciała Zapach+Blask - szkoda, że firma zrezygnowała z takich spray'i ;)) Fajne połączeni na wyjście czy latem się ładnie dekolt mieni ;)) w dodatku ładnie pachnie

Avon Lavender spray do ciała - uwielbiam lawendę ;)) używam głównie do szaf, pościeli.....

Gardener's Relief Lavender mgiełka do ciała - jeszcze czeka na swoją kolej, najpierw zużyje opisaną wyżej ;) Żel z tej serii (miałam zestaw) był świetny
Avon Naturals Soczysty Arbuz mgiełka pachnąca - dla mnie trochę za słodki, dlatego będzie u mnie dłuuugo gościł na półce ;)

Oriflame Nature Secrets z energetyzującą miętą i maliną - bardzo polubiłam żel i mydełko o tym samym zapachu, więc kupno mgiełki było kwestią czasu ;) Jednak na lato trochę za ciężki jak dla mnie, więc czeka na chłodniejsze dni

Avon Naturals Kwiat Cytryny i Bazylia  odświeżająca mgiełka - fajny, delikatny cytrusik, świetny na lato :) 

Avon Naturals Żurawina i Cynamon odświeżająca mgiełka - trochę nie trafiony zakup, za słodki jak dla mnie, na zimniejsze dni

Mam jeszcze kilka próbek firmowych jak i z Avon-u ;) Tym już zdjęcia nie robiłam. Z Avonu na razie nic mi się nie podoba z nowości, czekam na nowy zapach Far Away Gold, a z firmowych dwa zapachy, może zdecyduje się na pełnowymiarowe ;)

Macie coś z moich zbiorów?

Miłego popołudnia
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja :) Ja bardzo lubię te mgiełki Avonu i w sumie najczęściej po nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale nie zawsze zapach mi odpowiada ;)

      Usuń
  2. mgiełki z avonu są nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Uzbierało się przez dłuuugi czas :))

      Usuń
  4. uwieelbiam mgiełki - dobra alternatywa dla ciężkich,trwałych i mocnych perfum :)
    czaję się na jakieś z Yves :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tak żałuje, że nie skusiłam się na to cudo z biedronki :((
    miałam mgiełke arbuzową, obłędna a żurawinową najpierw używałam ja, a później posłużyła jako odświeżacz do samochodu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe moja też pewnie skończy jako odświeżacz, chyba że mi zimą zapachnie ;))0

      Usuń
  6. ale jesteś miłośniczką zapachu! Gdzie Ty to wszystko trzymasz kobieto!? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. część w dużym kuferku, a te co używam na szafce ;))

      Usuń
  7. Oj ja też mam ostatnio swira na punkcie zapachów.
    Też sobie kupiłam z avonu z tej nowej serii perfumy i są niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię wracać do Pret a Porter :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...