wtorek, 24 lutego 2015

Marcin Szczygielski - Berek i Bierki

Witajcie :))

Dziś o kolejnych dwóch książkach, które za mną. Jest to cykl nazwany Kronikami nierówności. Zachęcam do przeczytania i przemyśleń

Marcin Szczygielski
Berek i Bierki
Tył książek
Berek 
Bierki
ode Mnie: O ile Berek ciężko mi się na początku czytała, jakoś mnie od razu nie wciągnęło, to Bierki zrobiły to od razu, a im bliżej końca, tym większe rozczarowanie, że to już koniec....
Obie książki mówią o tolerancji, o skreślaniu kogoś tylko dla tego, że go nie znamy, o tym, że skoro jest inny, ma inną orientacje seksualną, to już jest zły, straszny i "trędowaty". A tu okazuje się, że są to normalni faceci, co z tego, że kochają inaczej? Czyż nie każdy ma prawo do swojego szczęścia? Do swojego życia? Każdy chce je przeżyć po swojemu.
Czytając książki można się i pośmiać i posmucić. Książki ciekawie napisane. Siedząc w przychodni, czytając jedna pacjentka próbowała cichaczem podejrzeć co czytam, bo pewnie ciekawie wyglądałam śmiejąc się do siebie czy tylko uśmiechając, albo przewracając oczami haha

Zachęcam Was serdecznie do przeczytania ;)

Ciekawa jestem czy na myśl o Wekierze też Wam jedna aktorka wpadła na myśl ;) Fajna zwariowana nauczycielka, która udowadnia, że nigdy nie jest za późno na.....no właśnie na co ;)) Tego dowiecie się z drugiej książki.
Jeśli już je czytaliście, dajcie proszę znać w komentarzu.

Miłego czytania
Dorotxy


9 komentarzy:

  1. Faktycznie interesujące propozycje, okładki bardzo przyciągają uwagę. To bardzo trudny temat jakim jest akceptacja seksualności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację trudny temat, a okładki całkiem fajne :)

      Usuń
  2. Nie czytałam. Niestety ostatnio u mnie ciężko z czytaniem książek dla relaksu. Czytam Bąbelkowi więc to zawsze coś:D A tak to słabo. Jednak w najbliższym czasie chcę zacząć nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, ale ja czytam wszędzie gdzie się da ;))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...