niedziela, 1 listopada 2015

Katarzyna Kołczewska - Idealne życie

Witam :))

U mnie dziś książkowo...właśnie ją skończyłam i chciałam się z Wami na gorąco nią podzielić.
Książka była na mojej długiej liście, poszłam do biblioteki z krótszą, okazało się, że są dwie o takim samym tytule, ale inne autorki, na razie przeczytałam tą, a czekają na skończenie jeszcze dwie zaczęte ;))

Idealne życie
Katarzyna Kołczewska
Tak jak poprzednio, nie przeczytałam tyłu książki, jeśli była na liście, to wcześniej mnie zainteresowała, a teraz mnie wręcz wciągnęła
W książce przeczytamy o siostrach bliźniaczkach ich relacjach, życiu, głównie jednej z nich, która.....popełnia samobójstwo. Tak się zaczyna spirala różnych przygód, przeżyć drugiej siostry. 
Ewa uważała, że Elka miała idealne życie, a jak było na prawdę? Co tak na prawdę pchnęło Elkę do samobójstwa? Do tego, po wyjaśnieniu wielu niewiadomych dojdzie nie tylko siostra ;)
Książka, ma kilka zwrotów akcji, fajnie napisana, wciąga i nie można się od niej oderwać, w głowie miałam myśl "tylko skończę ten rozdział" a później kończyło się na dwóch, trzech...
Lubię takie książki, które wciągają akcją i ją trochę zagmatwają by na końcu się ładnie wyjaśniło.
Czuję lekki niedosyt ;) Ciekawi mnie czy to co na końcu zostało niejako zapowiedziane, będzie się tak toczyło, czy któryś z bohaterów spartoli sprawę ;)))

A może ktoś już czytał? Jeśli nie zachęcam :)) I chętnie wrzucę na listę jakąś Waszą propozycję :)

Spokojnego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. O nie czytałam ale skoro polecasz, chętnie to nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaje się interesująca ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam tą książkę i nawet napisałam recenzję ;p Bardzo mi się podobała ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym bardziej muszę przeczytać, bo akurat mam na półce. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...