czwartek, 24 marca 2016

Ulotka Yves Rocher na kwiecień 2016

Witajcie :))

Słońca już coraz więcej, ciepło i wiosennie, aż się chce wychodzić z domu i nie wracać ;)
Za chwilę Święta i wszyscy się gdzieś śpieszą....i sklepy, firmy z wszelkimi ulotkami... Znalazłam dziś w skrzynce ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher i chcę się z nią z Wami podzielić :)

Zacznijmy od kolorowego tyłu z ofertą na nowe duże 400ml żele pod prysznic i do kąpieli.
Całkiem nowa gama Plaisirs Nature i z tej okazji mamy promocje:
Jeden żel kosztuje 15,90zł
Za dwa zapłacimy 26,90zł, a za trzy 35,90zł.
Im więcej tym taniej.
Tym razem w prezencie za dowolny zakup, za co najmniej 6,90zł mamy 1 z 6 szamponów 300ml do wyboru.
Ten prezent mnie przekonuje i na pewno pójdę go odebrać :) Mam oczyszczający i zwiększający objętość, bardzo je lubię, mam też w zapasie do włosów farbowanych. Polecam :)

Mamy jeszcze dodatkowo wyjątkowe oferty, które mnie kompletnie nie zainteresowały.

Na pewno pójdę po szampon, i pewnie kupię nowy żel pod prysznic, choć pewności nie mam który ;)
A Was co zainteresowało?

Miłego wieczora
Dorotxy

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...