niedziela, 6 marca 2016

Wyniki urodzinowego rozdania

Witajcie :))

Pewnie czekacie na wyniki Rozdania, tak wiem ogarniałam je więcej niż 5 dni ;) Trochę mi to zajęło czasu, żeby dokładnie sprawdzić. Zdarzyły się tzw kwiatki, ale na szczęście pojedyncze, więc jest dobrze. Wygrać można było:
Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w moim rozdaniu, mam nadzieję, że nowi obserwatorzy nie pojawili się tylko z powodu rozdania, ale chętnie u mnie zostaną.

Wszystkim dziękuję serdecznie za życzenia urodzinowe :* Mam nadzieję, że choć część się spełni :))
 
Niestety nie obyło się bez niezgodności, z tego powodu jest mi bardzo przykro, wszystko zostało sprawdzone, zweryfikowane, nie prawidłowe zgłoszenia nie wzięły udziału w losowaniu.

Nie będę przedłużać i już wklejam wybór maszyny losującej, którą wybrałam do dokonania wyboru, bez niej trwałoby to pewnie dłużej ;)

Wygrana trafia do:


by Dominika


Gratuluję :)

Już piszę do Ciebie maila, na odpowiedź czekam 3 dni, później losuję kolejną osobę.  
A reszcie dziękuję bardzo za udział i zapraszam na kolejne rozdania :)

Miłej niedzieli
Dorotxy

27 komentarzy:

  1. O jejku ale się cieszę:D Dziękuję bardzo:) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...