niedziela, 20 marca 2016

Zielono niebieskie mani - Misslyn i Golden Rose

Witajcie :))

Dawno nie było nic na paznokciach, to mani zrobiłam spontanicznie, wieczorem. Wydawało mi się, że to dwa zielone lakiery, chciałam ciemny z jaśniejszym zestawić. Rano okazało się, że to niebieski....i powiem Wam, że całkiem fajnie się komponowały, żeby nie było nudno dodałam top, zobaczcie sami :)
Jedna warstwa daje kiepskie krycie
Dwie już prezentują się o wiele lepiej 
i z topem
Z topem prezentowały się świetnie i wytrzymały na paznokciach 4 dni i tego dnia zaczęły się ścierać końcówki, więc je zmyłam. Na szczęście ze zmywaniem nie było problemów, lakiery nie barwią skóry przy ich usuwaniu.
Teraz myślę, co dziś sobie zmalować ;)

Miłej nocy
Dorotxy

18 komentarzy:

  1. no dwie warstwy juz super wyglądają i z flejksami super! Faktycznie łądnie się zgrały niebieski z zielonkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, która nie lubi takich kolorów na paznokciach była zachwycona ;)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądaj dwie warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z topem wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja z topem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne-oba! :)
    Przypomniałaś mi że mam gdzieś ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z dwiema warstwami o wiele lepiej, a po za tym kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moje połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...