piątek, 8 kwietnia 2016

Nowości, Paczki, Testowanie, Prezenty...

Witajcie :)))
Pogoda już nie upalna, ale i tak fajnie, że można nie nosić już tyle warstw i jest ciepło :) Było denko to dziś nowości, a zebrało się ich trochę ;) Także dużo zdjęć będzie :) Nowości są z całego marca i początku kwietnia, dlatego tak dużo się zebrało.
Zaczynam od zakupów:

Rosmmann

Jako, że nie miałam w zapasie odżywek, a Isana spisuje się świetnie, wzięłam z innej serii i też jestem zadowolona. Alterra słynna pomadka rumiankowa, bo kończy się ta co mam.
Mydła w płynie - zapasy, z lewej limitowane i o ile ładnie pachnie to jest bardzo zbite i dużo się marnuje wylatując z rąk na umywalkę, no i limitowany żel pod prysznic, który właśnie wyniosłam do łazienki.
Jest też nowość z Bielendy Płyn micelarny, po Mixie czas na testowanie kolejnych i w CND krem do stóp, bardzo lubię tą serie.

Tesco
Ulubiony szampon z Barwa i z dziwiła mnie obecność szamponu z Bingo Spa nie dość że tak duża pojemność to jeszcze bardzo tani, jak dobrze pamiętam to nie całe 4zł i spisuje się całkiem dobrze, bo już używam.
Wiem, ze już po świętach, ale ten kolor mnie zauroczył, choć w sklepie wyglądał na fiolet, to to taka ładna lawenda, świetnie spisuje się jako pojemnik na kredki (córka ma dwa zielone) na pędzle, a i jako doniczka, no powiedzcie czy oparlibyście się takim wiosennym kolorze po 1zł sztuka? :)

Pepco
Jak już nie kosmetycznie, to pokażę Wam moje osłonki na doniczki, które i tak służą mi to innych rzeczy, choć w dużej była w grudniu doniczka z kwiatem. Po prawej z Biedronki, po lewej mniejsza z Pepco, szkoda, że nie kupiłam dwóch tych mniejszych...

Drogeria Natura
Zestaw pędzli do malowania paznokci, też pozytywnie o nim czytałam i z Green Pharmacy żel do mycia buzi, miałam kiedyś i byłam zadowolona, więc wzięłam znów.

Biedronka
Korzystając ze zniżki -20% uzupełniłam zapasy szamponów i odżywki, miałam tylko Natei ale w starym opakowaniu, a póki co używam Schaumy i jestem zadowolona.

Lidl
Kolejny szampon, który wzięłam z ciekawości, co dziwne szampony 3 różniły się zapachem, lecz nie ma napisane do jakiś konkretnie są włosów, wybrałam jabłko.

Avon kat4
Próbki nowego serum Anew, zestaw ulubionego zapachu Naturals balsam i żel p/p, płyn do intymnej, bo dawno go nie miałam, żel do mycia buzi Planet Spa, wodę różaną na wypróbowanie, bo czytałam o niej pozytywne opinie, a opierałam się jej ;) Próbki wód i szminkę Ultra Colour Chic

Avon kat5
Nowość w kat 6 żel p/p i nowości jogurtowe żel p/p, balsam i peeling. Zapach świetny.

Oriflame kat4
Szampon i odżywka, nie miałam jeszcze i promocja mnie skusiła, kulka Giordani i nowy krem do rąk.

Empik
Face&Look z żelem p/p, który wylądował już w denku i jakoś nie śpieszy mi się by do niego wrócić, a szkoda, bo fajnie się zapowiadał.

Yves Rocher marzec
Woda do demakijażu z bławatkiem, wiecie, że wcześniej jej nie zauważyłam? Wydawało mi się, że to nowość, a okazało się że nie, ale wzięłam z ciekawości co za cudo, może ktoś już miał? Jak wrażenia?

Testowanie z L'oreal i Werthers Original
Krem niestety musiałam oddać Mamie, bo w składzie alkohol denat, serum nie codziennie mogę używać.
Cukierki są pyszne, cieszę się, że udało mi się dostać do testów :)

Książki
Odkupiłam od koleżanki trochę książek ;) a ona nie dość, że dołożyła mi ich więcej, to zobaczcie poniżej jakie jeszcze bonusy dostałam od szalonej Ani :*
Ten żel kokos z mango, zapach cuuudo :)

I jeszcze moje zamówienia na Aliexpress
Kolczyki długie łańcuszek zakończone kryształkiem, zestaw pędzli i zestaw do stemplowania, oby ten był lepszy od poprzedniego :)
 
I książka z akcji portalu Książki Kobiecym Okiem

O części już pewnie wiecie z Instagrama ;) Zebrało się trochę, musiałam uzupełnić trochę zapasy, bo wszystko się pokończyło jak na złość, to poszalałam ;) Teraz mogę spokojnie używać i rozsiąść się wygodnie i czytać ;)

Miłego popołudnia Wam życzę :)) i dużo słońca
Dorotxy




64 komentarze:

  1. Słyszałam wiele dobrego o wodzie YR :) czekam na jej recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dobrze o niej czytałaś, jest szansa, że będę zadowolona :)

      Usuń
  2. Super nowości:)
    Również dostałam cukierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szampon Barwy, i odżywkę akurat kupiłam :) Jest u mnie w denku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pachnie ten nowy żel pod prysznic z Avonu? Właśnie zastanawiam się, czy go nie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie pachnie słodko, ale nie nachalnie, owocami leśnymi :) fajny zapach.

      Usuń
  5. Żel kokos z mango bardzo mnie ciekawi :) Miłego testowania :) Dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, sporo nowości u Ciebie :) A Ali uzależnia - czekam na 3 zegarki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ nowości :-)
    Ja też Schaumę lubię :) chociaż kiedyś omijałam szampony tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kupowałam niemiecki a później kupiłam u nas i to nie to samo, widzę że się polepszyło ;)

      Usuń
  8. Znam tylko balsam do ciała i wodę różaną z Avonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą z Pepco, i jest świetna :) Pięknie pasuje mi na biurku. A i sporo nowości się i Ciebie znalazło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tę pomadkę do ust. Była świetna, tylko zapach troszkę mi przeszkadzał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jej jeszcze nie otworzyłam ? wymyśliłam sobie, że najpierw jedną zużyje ;)

      Usuń
  11. Łał ale szaleństwo i żele i balsamy kuszące a stosik wspaniały - miłej lektury tylko pozazdrościć i to jeszcze z takimi gratisami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe nowości. Jogurtowy żel pod prysznic pachnie cudnie, do tego kremowa konsystencja. Bardzo mi się podoba. Ile książek!!! U mnie też w marcu wpadło sporo książek, mój nałóg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też choć w zeszłym roku więcej wypożyczałam ;)

      Usuń
  13. Zaszalałaś w tym miesiącu :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą samą książkę i pędzle z ali :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci się tego wszystkiego zebrało! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. też zamówiłam ten nowy żel i peeling jogurtowy z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany ile ksiazek fajnych :D myslalm ze takie oslonki na kwiatki sa tylko w ikea :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie tylko, bo do Ikea mam kawałek ;)

      Usuń
  18. ale dużo tego.Same wspaniałości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulala, ale cudnych zakupów/łupów;) Cukierki bym wsuwała, osłonki i z pepco i z biedry ładnie się prezentują. Te owocowe nowości z Avon też dobrze się zapowiadają, muszą pachniec bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jej Doti ile dobroci :D a koleżanka ile skarbów dorzuciła,wow!
    Też mam zestaw Naturals ten jogurtowy z Avonu,pomadkę rumiankową z Alterry też miałam i identyczne pędzle mam z Dresslinka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo nowości, mam już któreś z kolei mydło rabarbarowe;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo żeli i szamponów ci przybyło, super nowości :)
    Ja żel z GP kiedyś lubiłam, ale coś zmienili w składzie i ostatnio mnie mocno wysuszał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo, bo miałam braki mocne ;) i nadrobiłam z nawiązką ;)

      Usuń
  23. spory zapas do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zakupy i zdobycze :) Ciekawi mnie ten szampon Bingospa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię tą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...