środa, 27 lipca 2016

Jennifer Probst Dotyk miłości

Witajcie :))

Za mną kolejna książka, z dużego stosu, którą chciałabym Wam polecić.

Jennifer Probst
Dotyk miłości 
Streszczenie z tyłu książki
Ja nie czytałam tylnej okładki, książka została mi polecona, jak zachwyciłam się pierwszą książką tej autorki, którą przeczytałam czyli Miłość o smaku cannoli, mam jeszcze dwie książki, ale o nich później :)
Książka ma "zaledwie" 400 stron i jak zwykle początek był lekko mało wciągający ;) bardzo szybko to się zmieniło, po zaledwie kilku kartkach historia mnie wciągnęła. 
Poznajemy Kate na randce.....kończącej się dość zaskakująco ;) 
Dar Kate czasem robi jej psikusa i o ile znajduje drugie połówki dla innych, ona jest sama i nie może znaleźć tego jedynego...... aż pewnego dnia przeszywa ją dreszcz i już wiadomo, że go w końcu znalazła. Jednak ona i on wypierają się tej miłości, co prowadzi do różnych perypetii. Jednak w końcu miłość zwycięża i opowieść szczęśliwie się kończy ;)
Ciekawym bohaterem jest też Robert.....który istnieje na prawdę, jeśli macie ochotę go poznać i zobaczyć jak się miewa, zapraszam na jego fb :) 

Książka lekka i przyjemna, wciągająca przez co szybko się czyta. Na lato idealna :)

Miłego popołudnia
Dorotxy


6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...