piątek, 21 października 2016

Miss Sporty Gel shine i Deni Carte Efekt syrenki

Witajcie :))

Dziś dla odmiany lakier, który dostałam od przyjaciółki w prezencie urodzinowo-imieninowym ;) Lakiery tej firmy mam i nie narzekam i choć ma podobny kolor innej firmy na ten też się ucieszyłam :) Niedawno kupiłam lakier z efektem syrenki, nie pamiętam gdzie o nim przeczytałam i miałam zapisane na kartce i tak z niż chodziłam, aż w końcu kupiłam i dodałam go do Miss Sporty.

Miss Sporty Gel Shine up to 10 days colors nr 544
Deni Carte Efekt Syrenki nr S1
Oba lakiery dobrze się nakładają, mają szersze pędzelki, choć Miss Sporty ma szerszy. Trwałość to u mnie 4 dni, piątego dnia zaczęły się ścierać końcówki.

Efekt syrenki jakoś mnie nie powalił, wygląda jak top z większą ilością drobinek......zawiodłam się trochę....
Tak lakiery wyglądają na dłoniach, oczywiście każdego dla lepszego efektu są dwie warstwy.





Na ostatnim zdjęciu z przybliżeniu Deni Carte.....no dla mnie bez szału.....spodziewałam się czegoś innego...
Wszystko ładnie pięknie, ale zmywanie to był koszmar....miałam zabarwione i skórki i paznokcie, dopiero po kąpieli trochę zeszło, na drugi dzień było już lepiej. Nie wiem czy znów się nim pomaluje, może z bazą pod będzie lepiej?

Miałyście ten lakier? A może inny z tej serii? Też barwią?

Miłego wieczoru
Dorotxy

17 komentarzy:

  1. W sumie nie wygląda źle ten efekt syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie, ale to zmywanie to juz spory problem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten efekt syrenki bardzo ładny - kusi mnie ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że innego nie wzięłam, no ale może następnym razem ;)

      Usuń
  4. efekt syrenki bardzo ładny, lubię wszystko, co się mieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przeważnie, ale jakoś do końca nie jestem przekonana ;)

      Usuń
  5. Nom, bez szału niestety ten efekt syrenki ;) Ale plus za trwałość tego duetu

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow! nie wiedziałam, że taki taki lakier jak efekt syrenki!!!! koniecznie muszę go mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, znalazłam w gazecie info ;) i szukałam aż znalazłam stacjonarnie :)

      Usuń
  7. Mnie się ta syrenka podoba i czuję że na czerni będzie wyglądać bosko :)
    Mam pewien piękny lakier z Lovely który strasznie barwi przy zmywaniu,brrr...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień lakieru Miss Sporty jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobał mi się ten niebieski odcień lakieru do paznokci. Syrenka jednak mnie nie porwała, ale połączenie bardzo ładne i delikatne :)
    Obecnie nie stosuje zwykłych lakierów, mam żele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...