poniedziałek, 23 stycznia 2017

Party Time by Shinybox Styczeń 2017

Witam 😊

Skusiłam się na box, znów Shinybox i o nim dziś będzie mowa. Kurier już od rana się u mnie pojawił z paczuszką, nie musiałam długo czekać.
Ja mam chyba pecha, znów mam rozwalone pudełko 😕 Nie wiem czy ktoś sobie pięścią walnął, jakiś bokser kurna czy co? Pudełko ładne, kolorowe, przykro mi, że nie mogę z niego skorzystać jak inni i coś w nim przechowywać, bo ani to wygląda, ani się nie nadaje.... Dobra nie marudzę ;)) i pokazuję Wam całą zawartość.

Party Time 
by Shinybox styczeń 2017 
A teraz zbliżenie ze swatchami za zawartość :)

Neicha Luksusowe rzęsy lub kępki
Wysokiej klasy, ręcznie wykonane rzęsy wielokrotnego uzytku, nadają każdemu makijażowi zalotny, lecz naturalny wygląd. Bardzo proste w aplikacji, idealne na każdą okazję, gwarantują efekt zniewalającego spojrzenia.
Cena 16,90zł/komplet

Neicha Niewidoczny klej do rzęs White
Jeden z najlepszych dostępnych na rynku klejów do rzęs o bardzo dużej elastyczności, wodoodporny, z wygodnym aplikatorem. Klej jest barwy białej przez co łatwiej nałożyć go na rzęsy. Po wyschnięciu staje się przeźroczysty i jest niewidoczny.
Cena 14,90zł/5g
Oba produkty pełnowymiarowe. Mi trafiły się całe rzęsy, co mnie cieszy, choć kępki też bym chętnie spróbowała. Nie znam firmy i produktów, jakoś wcześniej mnie to nie interesowało, a teraz coraz częściej myślę o rzęsach, no jakby czytali mi w myślach 😊
Joko Make Up Emulsja rozświetlająca GLOW PRIMER
Multifunkcyjny rozświetlacz do twarzy i ciała zawiera drobinki odbijające światło, które nadaje skórze jedwabisty połysk i zachwycającą promienność. Możesz stosować go punktowo na kości policzkowe, dekolt, pod łuk brwiowy lub połączyć z podkładem. 100% olśnisz wszystkich wyjątkowym blaskiem! Mix kolorów.
Cena 9,90zł/25ml

Faberlic Cień do powiek w kredce
Kosmetyk, który idealnie sprawdzi się w charakterze eyelinera lub cienia, jeżeli postanowisz rozetrzeć go na powiekach. Posiada jedwabistą konsystencję, bardzo łatwą w aplikacji. Kredka nie wymaga ostrzenia. Nie rozmazuje się oraz nie roluje na powiekach w ciągu dnia. Doskonały efekt na zabawę karnawałową, który utrzyma się przez całą imprezę. Mix kolorów.
Cena 22,50/sztuka

Oba produkty pełnowymiarowe. Ja mam LOVE yourself 201, zobaczymy co za cudo, bo w kremie rozjaśniacza nie miałam. Z cienia do powiek specjalnie zadowolona nie jestem, mam już taki odcień z boxa Szeheryzady. 

Bell Modelujący żel do brwi
Wypełniająca mascara do brwi i żelu optycznie wypełnia ubytki - dzięki niej brwi przez cały dzień są podkreślone, a przy tym wyglądają naturalnie i lekko. Wyprofilowana szczoteczka sprawia, że aplikacja jest łatwa i precyzyjna. Mix kolorów.
Cena 9,99zł/9g

Cuccio Naturale - Kosmetyczna niespodzianka - prezent
To wyjątkowe kosmetyki do ciała, dłoni i paznokci, które zostały stworzone w Toskanii z najlepszych jakościowo aktywnych składników i dodatkowo wzbogacone w ekstrakty pochodzenia naturalnego. Kosmetyki marki skierowane są do najbardziej wymagających kobiet, idealnie nadają się do gabinetów SPA, jak również do domowego użytku.
Żel do brwi (pełnowymiarowy) mam w kolorze 01, póki co używałam w kamieniu, bo w takiej formie mnie nie kusił, no ale skoro już jest i choć kolor mnie przeraża, to może jednak się sprawdzi. Cuccio Naturale to tubka 9,24g
Farmona Zimowy krem do twarzy -20 Protect
Odbudowuje ochronny płaszcz hydrolipidowy, zabezpiecza przed odmrożeniem oraz szkodliwym działaniem promienia słonecznego. Odżywia, regeneruje i delikatnie natłuszcza. Likwiduje nieprzyjemne uczucie spierzchnięcia i suchości, pozostawia skórę miękką i gładką.
Cena 11,50/75ml

I'Orient Krem pod oczy
Zawiera unikalną kombinację minerałów z Morza Martwego, witamin, protein i naturalnych ekstraktów roślinnych. Stosowany regularnie spłyca zmarszczki, usuwa opuchliznę i cienie pod oczami. Pozostawia okolice oczu promienne, pełne naturalnego blasku. Idealny do codziennej pielęgnacji na noc i na dzień dla każdego rodzaju cery.
Cena 64,00zł/15ml

Oba produkty pełnowymiarowe. Z kremu pod oczy jestem bardzo zadowolona, lubię minerały z MM, a poza tym liczyłam na taki krem w pudełku, bo nie mam nic takiego w zapasie, a aktualny powoli się kończy ;) Natomiast krem Farmony trochę mnie rozczarował, choć lepiej, że trafił mi się do twarzy niż do rąk czy maska ryżowa. Krem niestety ma krótki termin ważności, a mianowicie do maja 2017......
Schwarzkopf Gliss Kur Fiber Therapy Regeneracja w olejku
Eliksir w olejku, stworzony do włosów przeciążonych przez zabiegi koloryzacyjne i stylizacyjne. Zapewnia podwójny efekt dzięki dwufazowej formule: upiększający olejek dodaje blasku i miękkości, a regenerująca formuła ze spajającym włókna włosa OMEGAPLEX odbudowuje włos od środka przez naprawę jego zniszczonych włókien. Nie wymaga spłukiwania.
Cena 18,99zł/100ml

BlanX Med Pasta do zębów Anty-Osad
Nowatorska pasta wybielająca, usuwająca ze szkliwa szczególnie trudne do usunięcia osady spowodowane spożyciem kawy, tytoniu, czerwonego wina, coli oraz chroni przed osadzeniem się płytki bakteryjnej. Zawiera naturalne wyciągi z porostu islandzkiego praz mikroproszek z bambusa.
Cena 22,90zł/75ml

Olejki wszelakie są teraz popularne, więc i ja z chęcią w takiej postaci spróbuję. Pasta mnie powaliła, znów pasta w pudełku....
Pasta to 15ml, a olejek pełnowymiarowy.


Ogólnie pudełko jest spoko, choć wielkiego efektu wow nie było. Fakt, pudełko było reklamowane jako blask w karnawale, to cień jest rozczarowaniem, takie ciemne odcienie, choć jest dostępny odcień srebra, on się błyszczy ten co ja mam nie ;) Najciekawszym punktem pudełka jest krem pod oczy i krem niespodzianka z nich jestem zadowolona najbardziej. 

A co Was zaciekawiło? O czym chcielibyście poczytać najpierw?
A kto z Was się jeszcze skusił? 

Milego wieczoru
Dorotxy

25 komentarzy:

  1. Do mnie też dziś dotarł. Jest ok, choć nie ma wow. Szkoda, ze krem i rozświetlacz mają krótkie terminy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie rozświetlacz też ma krótki nie zauważyłam, nie fajnie.....

      Usuń
  2. ucieszyłęm ,że są rzęsy, klej, cień i do brwi produkt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak rzęsy mi od dawna chodziły po głowie, tylko nie wiedziałam jaki klej i mam :))

      Usuń
  3. Widziałam zawartość na fejsie... i zastanawiałam się nad zamówieniem ;P Ale znalazłam inne i na tamto się skusiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak Ci się Cuccio spodoba,miałam od nich dwa produkty i były super,a mleko z miodem bardzo mnie ciekawiło bo lubię :) No i sztuczne rzęsy :D chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne. Szczególnie te rzęsy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość, jednak osobiście liczyłabym na jakieś większe wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że będzie większe wow ;)

      Usuń
  7. Mi w oczy rzucił się wyłącznie krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przy otwarciu też ;))) bo bardzo chciałam by takowy tam się znalazł :))

      Usuń
    2. To się świetnie złożyło! :)

      Usuń
  8. Mnie najbardziej zainteresowały rzęsy. ;) Krem zimowy do twarzy też by się przydał, bo muszę kupić coś na narty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak mi te rzęsy wyjdą.... ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ok zawartość, choć w sumie bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że jak się w końcu skusiłam, nie ma wow ;)

      Usuń
  11. całkiem fajna zawartość!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość ujdzie, ale nie równa się z Birthday Box! Oni mają podobne boxy co FabFitFun w Stanch, tylko, że tańsze:D Nie tylko kosmetyki, ale mnóstwo przydatnych rzeczy. Ja jestem zachwycona! Jak coś to ich strona to http://bdaybox.co Ktoś kupował?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...