piątek, 3 lutego 2017

Nowości, zakupy stycznia :))

Witajcie 😊

U mnie wiosennie, ale już słyszałam, że w przyszłym tygodniu zima wraca ;) Jako, że ostatnio wywaliłam kilka kosmetyków, dziś pokażę Wam nowości. Postanowiłam nie szaleć i rzeczywiście spokojnie było, żeli miałam tyle, że starałam się nie kupować, a że szampony i odżywki na wykończeniu musiałam nadrobić 😀 Tak mi było czasem smutno, że nie ma u mnie Hebe, a teraz mam i mnie kusi....ale się ograniczam, w poprzednim miesiącu miałam wiele innych ważnych wydatków, choć zakup kosmetyków to istna przyjemność ....haha
No to zaczynamy...

Lidl

Jako, że lubię żele p/p z Cien postanowiłam spróbować szamponów i chyba nową linię czerwoną czyli szampon i odżywka odbudowująca z keratyną, właśnie dziś zaniosłam ten duet do łazienki, bo wykończyłam jedną odżywkę, no i ze "zwykłej" serii szampon nadający objętość.

Avon katalog 2
Tu też wzięłam drobiazgi, dla przyjemności zapach Perceive Dew, choć podstawy nie cierpię to ten przyjemnie pachnie i zostawię na wiosnę, bo jest delikatny. Maska błotna z Planet Spa, bo dobra cena, a jej chyba jeszcze nie miałam. No i taki awaryjny płyn do intymnej higieny, kremowy, bo też nie miał wielkiej ceny.

Hebe
Było -50% na Dove, skusiłam się na odżywkę, antyperspirant w sprayu i mydło ogórkowe w kostce. Tubeczka Elseve błyskawiczna terapia też była w promocji, moje włosy ją bardzo lubią, więc wpadła do koszyka, a przy kasie Nacomi masło shea :) 

Rossmann
Garnier micel z olejkami, bardzo chwalony, chwalony przez moja przyjaciółkę Jolkę, to tym bardziej zapragnęłam go mieć, zwłaszcza, że w domu miałam tylko micel z Tołpy, który sobie nie radzi.... Mazideł miałam nie kupować, ale mnie Isana skusiła, chciałam makowy ale był otwarty i zmacany....szkoda.

Sklep z drobiazgami wszelakimi ;)
Świeczka chyba za 2zł, szkoda, że nie wzięłam więcej, może jeszcze będą...

Alieexpress
Drobiazgi zamówione jeszcze na początku grudnia. Opaski dla córki, klipsy do hybryd, bo mają różne opinię chcę wyrobić sobie swoje. 
Kocham niebieski💙, więc kolczyki i naszyjnik oko mnie zauroczyły no i bransoletka - uwielbiam 😍

I tyle, w lutym też nie chcę szaleć, choć mogę pozwolić sobie na kupno żelu p/p :) no i planuję zużywać, zużywać, chcę zużyć kilka próbek i maseczek w saszetkach, może mi się uda :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

24 komentarze:

  1. Spore nowości :) Jestem ciekawa masła shea

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa masla nacomi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To masło do ciała firmy ISANA, które kupiłaś również pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, jeszcze nie otwierałam :)

      Usuń
  4. Antyperspiranty dove bardzo lubię, ostatnio sama skusiłam sie na ich nowość z gruszką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O,mój Dove Original <3
    świetny naszyjnik z niebieskim okiem! bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wpadł w oko i nie mogłam sobie go odmówić :)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie, jak spisze się krem do ciała z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale póki co musi poczekać aż zużyje to co mam teraz otwarte :)

      Usuń
  7. Super :P Większość znam ale błyskotek nigdzie takich nie widziałam :> Wisior oko jest rewelacyjny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy :) a płyn z Garniera rewelacja ;) będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak pierwsze wrażenie pozytywne :)

      Usuń
  9. Najbardziej mnie ciekawi Nacomi. Bransoletka z charmsami śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile dobroci :) jestem ciekawa tego masła z nacomi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...