sobota, 25 lutego 2017

Ulotka Yves Rocher na marzec 2017

Witajcie 😊

Wczoraj dostałam ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher, wyjęłam ją ze skrzynki i poszłam do galerii. Skusił mnie prezent, bardziej niż w ulotce na luty i z tamtej nie skorzystałam. Potrzebowałam ulubionego szamponu oczyszczającego i skusiło jeszcze coś ale to pokażę w nowościach :)
Przejdźmy do ulotki...

Na zdjęciach jest ulotka mojej Mamy, która różni się pierwszym prezentem.
Tutaj widzicie, że za dowolny zakup dostaniemy miniaturkę zapachu czyli 5ml. Ja miałam lakier do paznokci z efektem żelu. Wybrałam ciemny, taki:
Za zakupy od 69zł dostaniemy kosmetyczkę. Ja do niej nie dobijałam, bo kosmetyczek u mnie dość ;)
Dodatkowo mamy zniżki na kosmetyki poza zielonym punktem -40% i 2 w cenie 1.
Moja Mama ma dodatkowo miniaturę kremu do twarzy za samą wizytę, ja nie miałam.
Na odwrocie mamy promocje na żele pod prysznic. Myślę, że to z okazji wprowadzenia nowych 3 zapachów.
Jest też zniżka na zapachy. 
Jest też oferta na tusz do rzęs za 25,90 z 42zł.

Mamy jeszcze dołączone kupony, jeśli zaprosimy kogoś by założył kartę i dokonał zakupu, za który dostanie prezenty no i my możemy odebrać prezent. Dla nas jest mleczko do ciała, swoją drogą bardzo fajne. Dla przyjaciółki nawilżający krem do rąk.

Jak widzicie, ulotki różnią się tylko pierwszym prezentem. Moja Mama myśli teraz, który zapach wybrać ;) A Wy który byście wybrali?
Skusicie się na coś w marcu?

Miłego wieczoru
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Kosmetyczna fajna, ale szkoda, że próg wysoki. Ja mam ulotkę z zapachem, pewnie się po niego wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jaką ulotkę ja dostanę... Wolałabym zapach, bo ich lakierów nie lubię. Wzięłabym świeży Naturelle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś ich żółty lakier, w dodatku miniaturę też gratisowy i fakt nie byłam wtedy zadowolona, ale może teraz coś się zmieniło?

      Usuń
  3. Byłam ostatnio w ich sklepie i nie mogłam się na nic zdecydować :/ za dużo dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam tylko po szampon nie wyszłam tylko z nim haha

      Usuń
  4. Jestem ciekawa nowych zapachow zeli pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po produkty tej firmy sięgam niezwykle rzadko.Ciekawią mnie jednak wiosenne zapachy żeli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamierzam wziąć zapach Neroli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa zapachów tych żeli - no zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekałam aż do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy zapach So Elixir jest w miniaturce tylko w podstawowej wersji? Bo kusi mnie, ale fioletowa :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...