piątek, 3 marca 2017

Lutowe zużycia...

Witajcie 😊

Luty minął, jest już daleką przeszłością, więc pora się z nim rozliczyć. Zebrało się z czego się cieszę, ale jak zobaczycie w następnym poście nowości to zauważycie, że przybyło więcej 😀 i nie do końca z mojej winy 😉
Yves Rocher Sebo Vegetal Oczyszczający żel do mycia twarzy - wielka 390ml butla z pompką, która wystarczyła mi na prawie 4 miesiące używania rano i wieczorem. Bardzo fajny produkt, kupiony spontanicznie. Polecam i może jeszcze kupię, albo wezmę w prezencie za pkt ;)

Bielenda Serum do twarzy - świetne

Yves Rocher Krem BB - świetny

Bielenda Krem odżywczy - świetny

Avon Care Krem do twarzy - bardzo fajny, ratował mnie latem i teraz zimą, szkoda, że nie ma go już w katalogu....
Avon Żel p/p Jogurtowy - fajny, kremowy, nie wysusza, ja bardzo lubią tą serie Naturals jak wiecie :)

Avon Płyn do kąpieli świeża brzoskwinia - cóż za bubel, długo się z nim męczyłam, ale już poszedł sio, wysuszał okropnie moje ciało, choć zapach dość przyjemny, to później robi się zgniły....więcej tych płynów nie kupię

Balea żel p/p wanilia z różą - uwielbiam ich limitki, choć obawiałam się zapachu, to wanilia fajnie współgrała z różą i zapach wyszedł delikatny i bardzo przyjemny. Te żele są świetne, duży wybór zapachów, limitek i nie wysuszają :)

Yves Rocher żel p/p lawenda z jeżyną - całkiem przyjemny zapach, relaksujący, żel nie wysusza, dobrze myje, jest wydajny

Vintage Body Oil żel p/p olej arganowy - coś strasznego, żałuję, że kupiłam zestaw, że na opakowaniu nie napisali, że dodali ekstrakt z limonki, cóż za okropny zapach, ochyda, niestety też wysusza, bubel straszny

Yves Rocher Peelingujący żel p/p gruszka z czekoladą - miłe zaskoczenie :)
Avon Outspoken balsam do ciała - cudny zapach, why o why go wycofali?? 😞 Przyjemny balsam, nawilżał i szybko się wchłaniał, choć wydaje mi się, że tu nazwa mleczko byłaby lepsza ;)

Cuccio Naturale - małe opakowanie, ale przyjemne w użyciu, pomaga na suchą skórę

Avon Planet Spa relaksujący mus do ciała lawenda z jaśminem - przyjemny w użyciu, dobrze nawilżał, miał takie fajne fioletowe kuleczki, bardzo fajny zapach, mam już kolejne opakowanie...
Joanna Farba do włosów Hebanowa czerń - ostatnio mój ulubieniec

Marka własna Kaufland Odżywka do włosów - kolor i połysk, jest całkiem fajna, włosy się po niej dobrze rozczesują, nie powoduje szybszego tłuszczenia się.

Barwa Szampon lniany - lubię go, dobrze oczyszcza włosy, nie podrażnia

Yves Rocher Szampon oczyszczający - mój ulubieniec

Radical Szampon p/wypadaniu włosów - 50ml, więc dużo nie zrobił, ale przyjemnie się go używało

Olejek arganowy - używałam na końcówki włosów, czasem do kąpieli stóp dodawałam, był ok

Joanna Maseczka do włosów - ulubiona, dodawana do farby
Evree Kremy do rąk - spróbowałam i już wiem o co tyle hałasu ;) też je bardzo polubiłam i mam już czerwony ;)

Oriflame Odżywczy krem do rąk - bardzo fajny, dobry dla przesuszonych dłoni

Indigo Krem do rąk - świetny zapach i działanie 

Farmona Krem do rąk - dobrze, ze to tylko 30ml, bo dla mnie bubel, od zapachu do działania i wchłaniania....
Yves Rocher Sexy Pulp tusz do rzęs - mój ulubienie, moje drugie opakowanie, tym razem brązowy

Avon Color Trend Pomadka ochronna - lubię je czasami, ta mi gdzieś popadła w zapomnienie  w jednej torebce, jak znalazłam to już się nie nadaje, ale dużo jej nie zostało

Isae Antyperspirant w kulce - fajna kulka na jesień-zimę, na lato się nie sprawdziła
Aż jedna próbka, a miało być więcej zużytych, coś słabo mi poszło, niestety.....obiecuje sobie poprawę 😀 Palmolive mydła w kostce, zapach przypomina mi przyjemne wakacje ;)
Płatki kosmetyczne Tami, dobre są.

I tyle, cała wielka reklamówka się zebrała, jak miło ją opróżnić i zbierać dalej ;) A za chwilę znów zacznie się zapełniać....
Mieliście coś z moich zużyć? Co się u Was sprawdziło a co nie?

Miłego wieczora 
Dorotxy

32 komentarze:

  1. Niedawno ciocia przysłała mi ten żel Balea "Sweet Wonderland". Bałam się zapachu róży, bo jej nie cierpię w kosmetykach, ale całość jest fajnie stonowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wanilii nie lubię, ale fajnie się to zgrało :)

      Usuń
  2. Polubiłam się z kremem do rąk z Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, został mi jeszcze jeden mały :)

      Usuń
  3. Planowałam kupić ten płyn brzoskwiniowy z Avonu. Mi ich płyny nie wysuszają skóry a póki co niezadowolona jestem z migdałowego bo za delikatnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ich nie kupię, zraziłam się ;))

      Usuń
  4. Uwielbiam płyn z YR z serii Sebo Vegetal! Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie żele do mycia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twoich zużyć miałam Avonowe i niektóre YR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duzo zużyłaś ,super. Zaciekawiłaś mnie żelem z YR nigdy żadnego od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje tylu zużyć :)
    Używam teraz tego kremu do rąk z oriflame, też go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak krem fajny, jeszcze go sobie kupię przy okazji :)

      Usuń
  8. Sporo pustych opakowań ;) ja nie przepadam ani za szamponem z pokrzywą ani za tuszem z yr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie kupić ten szampon oczyszczający z YR,bo z tej serii uwielbiam przeciwłupieżowy i chyba jeszcze do tłustych włosów...
    Serio płyn brzoskwiniowy z Avonu Cię zmęczył? ja go lubiłam...ale dawno to było i tylko raz go miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanowczo za długo go męczyłam ;)

      Usuń
  10. Serum bielendy to mój wielki ulubieniec :) Żel Balea wczoraj wykończyłam i był przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniałaś mi o tym żelu jogurtowym :) bardzo mi się zapach podobał i chętnie bym go jeszcze zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam dwa, nie wiem czy jeszcze bym sie skusiła...

      Usuń
  12. Ten żel do kąpieli z avon jest świetny, lecz osobiście kosmetyków z tej firmy nie polecam, kilkukrotnie się zawiodłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają hity i kity, jak każda firma :)

      Usuń
  13. Kremy Evree są naprawdę świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zużycia :) mi BB z Yves Rocher jakoś nie podszedł, ale tusz za to jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusze mają fajne, choć teraz mam jeden i nie do końca fajny...

      Usuń
  15. Mam kilka próbek kremu do rąk z Indigo, ale zapachy mnie powalają :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...