piątek, 26 maja 2017

Krótka relacja z III edycji Meet Beauty i Targów Beauty Days - Nadarzyn 20-21.05.2017

Witajcie 😊

W tym roku konferencja Meet Beauty odbywała się na terenie targów Beauty Days w Nadarzynie i trwała 2 dni. Tym razem już musiałam nocować w Warszawie, nie dało się tego przeskoczyć 😉 Choć się nie wyspałam, warszawskie ulice nie śpią 😕 taki hałas, że nie pospałam, to jednak wróciłam szczęśliwa i naładowana pozytywną energią 😀
W sobotę, lekko spóźnione, dojechałyśmy całą czwórką i z lekkim poślizgiem weszłyśmy na ciekawy wykład prowadzony przez Red Lipstick Monster.

Później warsztaty Golden Roses prowadzony przez Karolinę Zientek. Modelowanie twarzy, a konkretnie konturowanie, aplikacja różu i rozświetlacza oraz aplikacja produktów mokrych i suchych. Bardzo ciekawe. Lubię ją, czasem zaglądam do niej na youtube 😊
Później przerwa na jedzonko i wiele zdjęć, nie tylko nas, ale i na targach. Oto kilka z nich.
Nasza czwórka - Daria, Ania, Ja i Majka 💙


Na targach była m.in Maja Sablewska.
Było wiele ciekawych stoisk, a największy to miał chyba Indigo 💅

Tak wyglądało nasze wejście do strefy Meet Beauty
Drugi dzień zaczął się od odpoczynku na wielgaśnym leżaku, szkoda, że nie dało się go schować w walizce 😂 Był mega wygodny i tylko ciężko było z niego wstać.....

Warsztaty Gosh prowadzone przez Anne Muchę o pewności efektu makijażu -selfie look. Cały makijaż został pokazany na modelce, wyszedł świetnie.

Powyżej z Anią, a poniżej przyłapana przez Majkę 😀
Niestety końcówkę musiałyśmy z Darią odpuścić, mając nadzieje, że dojedziemy spokojnie na centralny, niestety wcześniej też jechaliśmy ściśnięci jak śledzie....najważniejsze, że wsiadłyśmy, dojechałyśmy i pociąg nam nie zwiał 😊 I na koniec zdjęcie na ślicznej kwiatowej ścianie Bandi
Niestety zdjęć za dużo nie robiłam, bo mi telefon wariował. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca 😀
Dziękuję Meet Beauty za zaproszenie i mile spędzony weekend. Miło mi było Was dziewczyny poznać, żałuję, że nie udało mi się wszystkich Was poznać, ale mam nadzieję, że jeszcze uda nam się to nadrobić 👍
To co przywiozłam w fajnej niebieskiej torbie pokażę Wam niedługo, dopiero dziś udało mi się to ogarnąć i porobić zdjęcia...

Miłego wieczoru
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Widzę, że bawiłaś się dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super Doti,byle do następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! widać, że było fajnie :) też planowałam się wybrać, ale nie dałam rady. Może za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To były niesamowite dwa dni! :)) Super było Ciebie poznać! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, fajnie było i fajnie było z Tobą spędzić czas :D. Do następnego. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że było super :) Ja w ostatnim tygodniu zrezygnowałam, nie mogłam jechać na dwa dni :( Za rok się widzimy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...