poniedziałek, 29 maja 2017

Prezenty przywiezione z Meet Beauty oraz zakupy na Targach Beauty Days :)

Witajcie 😊

Dziś kolejna dawka wieści związanych z Meet Beauty a mianowicie prezenty od firm dla nas oraz zakupy drobne na Targach Beauty Days. Nie szalałam mocno, bo nie chciałam robić za dużych zapasów, pokusiłam się na takie kosmetyki, których nie ma stacjonarnie 😊
W świetnej niebieskiej torbie znalazłam:
Pierre Rene podkład Skin Balance, niestety bardzo jasny, więc ja go nie wypróbuję 😞 Jest też tusz do rzęs i szminka czerwona.
Od Diagnosis mam krem do stóp, krem do pielęgnacji biustu i krem p/rozstępom oraz witaminy na cerę i olejek do skórek.
Anabelle Minerals to cienie mineralne Vanilla i Chocolate.
Lirene to skarpetki regenerujące, podkład Perfect Tone który dopasowuje się do koloru skóry i bardzo mnie on ciekawi, jednak musi trochę poczekać, bo sezon grzewczy na zewnątrz 😁 więc u mnie tylko krem z filtrem. I jeszcze serum do twarzy.
Bielenda sprezentowała nam Multiwitaminową esencją, akurat dla mojej cery. Oczyszczający żel węglowy do mycia twarzy, nawilżająca baza pod makijaż i fluid matujący, którego również nie wypróbuje, bo kolor za jasny 😔
I jeszcze płatki pod oczy od Diagnosis przyplątały się nie na to zdjęcie co trzeba 😀
Jordan obdarował nas szczoteczkami do zębów i niciami dent.
Soraya to dwa balsamy do ciała, w tym jeden korygujący oraz dwa kremy do rąk
Cashmere to rozświetlacz z gąbeczką i bronzer z rozświetlaczem
Palmer's balsam do ciała z olejkiem kokosowym, on na pewnie zostanie otwarty zimą, wtedy zapach będzie miło otulał 😉 Kokosowa jest też kuracja do włosów i balsam do ust.
Z Alma K 💙 krem do rąk i próbka mydła
Tołpa tym razem wrzuciła do paczki żel do mycia twarzy i oczu, mam nadzieje, że się u mnie sprawdzi, bo micele u mnie nie bardzo.... Jest też 2-etapowy zabieg oczyszczająco kojący i płyn micelarny w chusteczkach.

Fajne boxy czekały na uczestniczki warsztatów Golden Rose

A w środku ciekawa zawartość - kredka do konturowania, korektor w kredce, kamuflujący korektor w kredce, matowa pomadka w płynie - czerwona, baza pod pomadkę, silikonowe jajeczko do czyszczenia pędzli, próbki i gadżety.

Na warsztatach Gosh dostałyśmy
Tusz do rzęs, korektor CCC 3w1, podkład, który udało mi się wymienić z jasnego na ciemny i będę mogła używać 👍 i pędzel do podkładu. Za zrobienie zdjęcia na ściance Gosh i zamieszczeniu go na instagramie dostałyśmy zestaw do brwi.

I moje zakupy oraz gratisy z Targów Beauty Days 😊
Ja i część dziewczyn zostałyśmy ambasadorkami NaturalsPharm, paczkę można było odebrać na stoisku w sobotę. Znalazłam w niej witaminy, suplementy na odchudzanie, próbki oraz krem i serum, których jestem bardzo ciekawe, bo ich ceny mnie powaliły 👀

Bandi
Panie na stoisku obdarowały nas Aksamitną mgiełką do ciała spf 6

Gosh
Skusiłam się na drobne zakupy, na kolorowy - zielony tusz do rzęs i na lakier do paznokci.

NU i Arbonne
Prezenty - zmywacz do paznokci z chusteczce, tusz do rzęs i batonik

Prezent od panów, którzy sobie spacerowali po targach z paczuszkami 😊 z tej firmy miałam zestaw, który nie przypadł mi do gustu, fakt jest to żel z peelingiem, ale już jeden poszedł dalej i drugi spotka ten sam los....

Dr. G
Zakupiłam dwie maseczki w płachcie ślimakową i dla cery tłustej

Golden Rose


Najpierw dostałam pilniczek i bibułki matujące, a pani która nam je dała miała świetną szminkę na ustach, napatrzeć się nie mogłam i ją kupiłam 😀 i wzięłam jeszcze bezbarwną konturówkę i dostałam jeszcze długopis mini 

Vianek
Kupiłam kolejne dwie maski w płachcie z zieloną glinką i z białą dostałam gratis + próbki

Ecocera
Tu poprosiłam o próbki pudru ryżowego i bambusowego, bo nie mogę się zdecydować który kupić

Make Me Bio
Zdecydowałam się na zakup wody różanek i dostałam próbki, fajnie, bo jeszcze nic od nich nie miałam, a woda fajna już używałam 

Happy Soaps
Fajne, kolorowe i przyjemnie pachnące mydełka w ciekawych kształtach, skusiłam się na dwa, trzeci dostałam w prezencie

I tyle, mam jeszcze prezenty od przyjaciółek, ale to pokażę Wam wraz z nowościami maja, bo post będzie się ciągnął w nieskończoność 😉

Miłego wieczoru
Dorotxy

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Sporo było wzorów, oczopląsu szło dostać ;))

      Usuń
  2. Hoho sporo tego :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mydełka mają faktycznie ciekawy kształt!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie są, moja córka zadowolona ;))

      Usuń
    2. Moja "bliźniaczko", wszystkiego, wszystkiego najlepszego :* Przede wszystkim dużo zdrówka i samych hitów kosmetycznych! :)

      Usuń
    3. Dziękuje moja "bliźniaczko" :)) :*

      Usuń
  4. Same cuda :). Zestaw Gosh do brwi jest mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygląda, ale jeszcze nie miałam okazji użyć ;)

      Usuń
  5. Ja w tym roku odpuściłam MB, ale może za rok... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bieżąco śledziłam Cię na Insa, więc teraz najbardziej czekam tylko na recenzję Pierre Rene :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie oprócz podkładu, nawet go nie otwieram, bo za jasny :((

      Usuń
  7. Oj będzie testowanie :) Ja już sięgnęłam po kilka produktów. Bardzo fajny zapach ma ten czarny żel do twarzy z Bielendy. Mam suchą skórę, ale już po niego sięgnęłam kilka razy ze względu na te doznanie zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy :) Mydełka urocze :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki :) Za rok musimy się koniecznie spotkać podczas MeetBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duużo. :) W torbie miałaś więcej niż ja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogrom interesujących produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu Cię nie obserwowałam? Obserwuję! ;)
    Widziałam Cię na Meet Beauty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nad tym zastanawiałam będąc u Ciebie ;) bo my głównie z insta ;)
      Tak a ja Cię zaczepiałam w autobusie haha

      Usuń
  13. Mnóstwo tego jest! Będzie testowania, a testownia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ilość kosmetyków zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tu ciekawych produktów :) Miłych testów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...