piątek, 18 sierpnia 2017

Ziaja * Balsam do ciała * Esenscja tropikalnego kokosu

Witajcie 😊

Jak wiecie kocham balsamy i właśnie skończyłam kolejny. Trafił do mnie przypadkowo, na spontanie, kupując krem do twarzy, który też był kupowany na szybko 😉 Jednej rzeczy nie doczytałam, ale o tym później...

Ziaja
Esencja tropikalnego kokosu w nawilżającym balsamie do ciała
od Producenta: 
ode Mnie: Wygodna 200ml biała butelka, nie przeźroczysta, nie widać zużycia, nawet pod światło, szkoda. Zamknięcie na klik, balsam w kolorze biały. Konsystencja lekka, dobrze sie rozprowadza, nie ucieka z dłoni, szybko się wchłania.
Pomimo, że posiada wysoko w składzie parafinę, której niektórzy z Was nie lubię, ja jak mogę unikam, ale nie muszę, nie szkodzi mi. To jednak ja nie czułam jakiegoś oblepiania ciała po tym balsamie. Jest lekki i szybko się wchłania, bardzo dobry na lato, kiedy mamy mało chęci na balsamowanie cięższymi kosmetykami.
Zapach kokosa z czymś cytrusowym. Szkoda, bo liczyłam na sam kokos. Jakoś specjalnie długo na skórze nie czuć zapachu, co obiecuje producent, może to i dobrze 😉
Nawilża, choć nie jakoś spektakularnie. Nie mam teraz mocno przesuszonej skórze i taki nawilżasz mi w zupełności wystarcza.


Skład:


Lubicie kosmetyki Ziaja? Ja różnie, czasem są ok, a czasem to żałuje kupna, albo się wstrzymuje, choć dwa ulubione kosmetyki mam 👍

Miłego wieczoru
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Dawno przestałam używać ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle fajnych nowości ;)) u mnie czasem coś od nich wpadnie w rączki :)

      Usuń
  2. bardzo lubię kosmetyki Ziaji, niektóre kupuję nawet dość regularnie, tego balsamu jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle też wolę sam kokos,ale latem z dodatkiem cytrusów nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio rzadko sięgam po kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkałam się w żadnej drogerii z tym balsamem o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z ziaji jesli cos kupuje to tylko maseczki w saszetce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego produktu nie miałam, czasami sięgam po produkty ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolałabym, aby w zapachu był sam kokos...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten zapach - chyba nadal gdzieś stoi w szafce. Nie jestem w stanie go zużyć. Dla mnie zapach jest nie do przyjęcia. Bardzo zwracam uwagę na ten aspekt w kosmetykach i ewidentnie ten mi nie porzypasował :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli w najlepszym razie przeciętniak :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie wyjęłam kosmetyk pod prysznic z Ziai ;) Kiedyś częściej sięgałm po ich produkty, teraz jest tyle nowości, że nie nadążam i tak z używaniem ich ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...