wtorek, 26 września 2017

Soraya Lekki hydro - balsam do ciała

Witajcie 😊

Kolejny umilacz do ciała zużyty, kolejny kosmetyk przywieziony z Meet Beauty, denko szykuje się spore, co mnie cieszy, bo szafka pełna i póki co robię tyci zakupy, co też mnie cieszy😀 Ciekawi Was formuła hydro balsamu? Zapraszam na moje wrażenia

Soraya Ideal Beauty
Skóra normalna
Lekki hydro-balsam do ciała
od Producenta:
ode Mnie: Duża 200ml tuba, zamykana na wygodne klik. Konsystencja lekka, żelowa. Nie lepi się do ciała, a wręcz przyjemnie rozprowadza i szybko wchłania. Niebieski żel, lekko chłodzi, ale efekt jest krótkotrwały. Świetny na lato, upały, choć nie tylko, bo jesienią też się sprawdza.
Lekka konsystencja, nie tłusta, szybko się wchłania i na długo pozostawia skórę nawilżoną. Skóra jest miękka, przyjemna w dotyku, nawilżona.
Balsam jest bardzo wydajny, używałam go raz dziennie, tylko czasem zdarzało mi się użyć dwa razy na dobę.
Bardzo przyjemny nawilżacz. Całość możemy spokojnie zużyć bez rozcinania tuby, wszystko ładnie spływa w dół. Po użyciu można się od razu ubierać.

Skład:
Znacie balsamy Soray'a? Lubicie? Ten też Was urzekł, jak mnie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Po kosmetyki Soraya nie sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś po krem-żel do twarzy, który miałam - nie mam na razie ochoty na następne produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do twarzy też coś mam, ale czekają grzecznie w kolejce ;)

      Usuń
  3. Zawsze mi się podobały na opakowaniach badania satysfakcji, tym bardziej, że wiem jak one czasem wyglądają :P. W sumie nie dziwne, że 100% kobiet odczuwa wygładzoną skórę skoro zaraz po wodzie jest silikon :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że jakoś nigdy mocno nie kusiły mnie produkty tej firmy. Jednak ten Balsam wygląda na prawdę kusząco, ma bardzo fajną konsystencję :) Myślę, że byłabym z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za balsamami, więc używam ich jak mam ochotę :D A szczerze mówiąc, z Soraya bardzo dawno nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieki już nie sięgałam po tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie takich produktów nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale lekka formuła, fajna propozycja, gdy zależy nam na szybkim wchłanianiu się kosmetyku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na lato był ok, ale na teraz za słaby moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda znajomo :D ale dla mnie był jakiś za lekko czy cuś,już go słabo pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przypominam sobie bym miała jakikolwiek balsam Soraya.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...