wtorek, 23 stycznia 2018

Ulotka Yves Rocher na luty 2018

Cześć Wam 😊

Znalazłam dziś w skrzynce ofertę do sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Koleżanka ma tą samą wersję, moja mama nie dostała jeszcze, jeśli będzie inna wersja edytuje i ją dopiszę.

W prezencie za dowolny zakup dostaniemy Żel pod prysznic w jednym z 3 zapachów z serii Un Matin Au Jardin. Za zakupy od 69zł w prezencie jest zestaw pędzli w etui do makijażu.
Na pędzle się nie pokuszę, zresztą nie wiem czy się na coś pokuszę, choć żelem p/p nie pogardzę 😀

Jest też dwa razy - 40% na dowolny kosmetyk, oczywiście oprócz zielonego punktu.
Dodatkowo krem pod oczy Gratis przy zakupie kremu przeciwzmarszczkowego
Jest też oferta na zakup wody perfumowanej w edycji limitowanej Oui A L'amour w wyjątkowym flakonie, 50ml w cenie 119, 40zł zamiast 199zł


Skusicie się na coś? Ja myślę, że wybiorę się po żel, ale co kupię? Jeszcze nie wiem..... na pewno nic na siłę nie kupię....

Miłego wieczoru
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. szkoda, że taki wysoki próg na pędzle :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dziś dostałam swoją ulotkę :D czy ja zrealizuję? nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że zamknęli swój sklep u mnie '(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że i u mnie nie zamkną, bo w galerii źle się dzieje...

      Usuń
  4. Ja u nich tylko szampon kupuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nic od nich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, te zele już dawali w prezencie ;), no ale może po żel się wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wciąż jakoś nie po drodze z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele są w 4 zapachach do wyboru, oprócz tych na zdjęciu jest jeszcze werbena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, racja, jest jeszcze werbena i chyba na niż się skuszę ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Trzeba im to zgłosić, albo po prostu dawno nie robiłaś tam zakupów, wtedy nie wysyłają...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...