czwartek, 4 stycznia 2018

Ulotka Yves Rocher na styczeń 2018

Witajcie w Nowym Roku 😊

Trochę mnie nie było, nie zdążyłam w starym roku więcej przygotować, zabiegana byłam. Dziś chciałabym Wam pokazać moją wersję ulotki do sklepu stacjonarnego Yves Rocher, która przyszła już po moim wyjeździe, stąd opóźnienie.
Tradycyjnie jak co roku gratis dostaniemy kalendarz na nowy rok. Ja go bardzo lubię i jutro po niego mam w planach iść, jeśli mi się uda. Prezent za samą wizytę.
Kolejny prezent to mleczko do ciała Plaisirs Nature 200ml za dowolny zakup.
Jest jeszcze Miękki koc za 14,90zł jeśli zrobimy zakupy za co najmniej 49zł
Zniżka -50% na dowolny kosmetyk oprócz zielonego punktu i dodatkowo -55% na trzeci kosmetyk poza zielonym punktem.
Na odwrocie jest "mój ulubiony kosmetyk" w wyjątkowej cenie. Fakt, miałam to mleczko, ale tylko raz, więc nie wiem czy można nazwać go ulubionym 😉 Częściej kupuję szampon czy żele, one są moje ulubione.
Jest jeszcze oferta na dowolny zapach za zakup od 69zł. Zapach kosztuje wtedy 59zł.

Pójdę na pewno po kalendarz i mleczko, bo skończył mi się szampon, muszę uzupełnić ten brak 😉 A Was coś skusiło?

Miłego wieczoru
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Już czekam na swoją ulotkę, bo ostatnia się gdzieś zagubiła i nie dotarła. A mleczko do ciała jeszcze mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie akurat nic nie kusi, jak wiesz z YR najbardziej lubię ocet malinowy, ale jeszcze mam w zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam, ale jakoś mnie nic nie korci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pokusił ulubiony szampon, bo właśnie mi się skończył :)

      Usuń
  4. Również dostałam ulotkę, ale raczej z niczego nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam ulotkę ale zamiast mleczka do ciała mam płyn micelarny do cery wrażliwej co mnie cieszy i mi odpowiada, bo mleczek mam cały zapas a płyn jest mi akurat potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie po drodze mi do tego sklepu choć zapachy kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mocno po drodze nie mam, bo w galerii a nie koniecznie lubię tam chodzić ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...