sobota, 3 lutego 2018

Post 666 - motyw czachy

Cześć Wam 👿

Miał być post denkowy, ale skoro numer postu to 666 to się zużycia nie wpisują w to dobrze, lepszy były diabelski 😁 Nie bójcie się, nie będzie strasznie, chcę Wam pokazać moja kolekcję gadżetów, dodatków i ciuchów z motywem czachy 💀 Jest to jej część, bo sporo wyszłoby zdjęć całości.... 


Tak na początek ja z insta w bluzce z motywem czach 😀 Fajna jest, z tyłu wiązana. Poniżej biżuteria w kolorze złota - kolorowa i uśmiechnięta.


Poniżej poszewka na poduszkę, która przyszła jakiś czas temu, a ja dojść kawałek do Jyska po poduszkę nie mogę 😂a poniżej na niej kolejna biżuteria i pomimo, że wisiorek wygląda na ciężki wcale taki nie jest.

I biżu na mnie
Moja ukochana bluza upolowana na ciuchach jeszcze z metkami 💙

Część chust, tak się złożyło, że prawie wszystkie na czarnym tle 😉 jedna różowa mojej córki. Ona też lubi ten motyw, nawet śpioszki miała już z czachą, a teraz mam kilka t-hirtów. Chusty są wielkie, średnie kwadratowe i jest kilka prostokątnych długich.
Kolejne dwie bluzki, ta niebieska z tyłu jest na całej długości zapinana, świetna jest


Kolejny wisior, a poniżej mój zestaw biżuterii na rękę
Moje trzy sygnety, pierścionek w drobne czachy i bransoletka, wszystko dobrze się nosi choć nie noszę wszystkiego na raz, przynajmniej na razie.
Tło to kolejna bluza nie rozpinana.
Mam jeszcze wysłużoną spódnico - bluzkę i legginsy oraz ostatnio doszły skarpetki

I na końcu długopis, który już znacie z insta i spinacze. Długopis jest fajny, tylko góra jest trochę za ciężka, jak się przyzwyczaiłam to już mi to tak nie przeszkadza.






No i teraz tylko muszę ładnie skomponować na katanie układ i takie naszywki będę miała
Na koniec pokażę Wam od czego to się zaczęło, a byłam jeszcze w podstawówce, mój pierwszy ukochany album metalowy Sodom- Persecution Mania😍
Mettalica była od zawsze, później Megadeth, poniżej ulubiony album
A przy D.R.I lubiłam się uczyć 😂
No i nasz rodzimy KAT i moje dwie ulubione ballady




Wiem, że nie każdy lubi taką muzykę 😉😈 Takie dwa fakty o mnie, wzorem ostatnich wyznań na instagramie 👍
Lubicie motyw czachy? Słuchacie ostrzejszej muzyki? Jaki jest Wasz ulubiony zespół lub utwór?

Biżuterie kupiłam głównie na Aliexpress jeśli też takiej szukacie, mogę Wam przekazać linki, dajcie znać.

Jakbyście wiedzieli jak wstawić fotki z insta mniejsze, nie takie wielkie ;) to będę wdzięczna za rady.

Miłego, szalonego wieczoru 💀
Dorotxy

22 komentarze:

  1. Mettalica... kiedy to było:))) widzę ze Ty mroczna dusza jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no co Ty, ze mnie niespotykanie, spokojny człowiek :)))

      Usuń
    2. jedno nie wyklucza drugiego:))

      Usuń
    3. Też racja, bliźniaki tak mają ;))

      Usuń
  2. Mi się taki motyw w ogóle nie podoba, ale każdy ma inny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha fajny pomysł na wpis ;P Nie wiem czemu, ale nie spodziewałam się, że lubisz taką muzykę ;P Też lubię i mam sentyment do cięższej muzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* bo widzisz, ja taki spokojny człowiek, a tu taki psikus ;)))

      Usuń
  4. Mnie nie podobają się ubrania z takimi motywami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie lubisz, ja lubię, a i tak się kochamy :)))

      Usuń
  5. Muzyka - w zależności od nastroju, od ciężkiej muzyki po disco polo😂😂

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ładnie ;) a ja chyba nic z motywem czaszki w garderobie nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię to mnie motyw wyszukuje i wpada mi w ręce ;))

      Usuń
  7. Kiedyś słuchałam Mettalica czy Prodigy, teraz słucham tylko Techno ;) Naszywki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten długopis jet genialny! :O Sporo tego nazbierałaś z czachami :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To raczej nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, bluzek mam jeszcze kilka a tą się fajnie latem nosi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...