niedziela, 4 marca 2018

Nowości, Zakupy, Paczki, Ksiażki Lutego :)

Cześć Wam 😊

Ostatnio były puste opakowania, pisaliście, że sporo, choć mi się wydawało dość mało jak na moje możliwości ;) Nadal uważam, że nie takie duże, i dla równowagi nowości też sporo nie ma, w sumie mało szalałam i kupowałam potrzebne rzeczy, przynajmniej się starałam 😂 aż się boję kolejnego miesiąca i te różne promocje wokół krążące....obym mocno się nie kusiła ;)

Oriflame
W kocu skusiłam się na serie kokosową - krem do twarzy i ciała oraz peeling, niedługo o nich napiszę, bo już używam :)
I oczywiście ulubiona rękawica peelingująca

Avon
Tu tylko drobiazgi, ulubiony krem z Planet Spa do dłoni, a miałam bardzo wysuszone przez te mrozy, wystarczyło zrobić maseczkę czyli grubsza warstwa kremu na dłonie do wchłonięcia i już lepiej wyglądały :)
Pierwszy raz wzięłam spray do stóp i lawendową mgiełkę zapachową. Mam nadzieję, że mnie nie zawiodą.

Yves Rocher
Skusiłam się na nowy żel pod prysznic Magnolia i biała herbata, z tych czterech najbardziej mi się spodobał. Dodatkowo w prezencie żel pod prysznic o zapachu Verbeny.
Żeli nigdy dość, co zobaczycie na następnym zdjęciu 😂

Rossmann
Promocja 2+2  na męskie kosmetyki. I nie miałam korzystać z tej promocji, ale tak sobie myślę, że czemu nie wypróbować męskiej linii Isany? No i tak trafiły do mnie te cztery żele

Shiny box

Tak, niestety znów mnie pokusiło....promocja....i już teraz na pewno było to ostatni raz! 
Ucieszyłam się, że trafiła do mnie woda termalna i radość nie trwała długo jak spojrzałam na datę....planowałam zostawić na lato, ale wtedy będzie już przeterminowana 😕to samo z Farmoną, szejk też ma krótką datę. Strasznie mnie wkurza, że ładują w boxa jakieś resztki magazynowe z krótką datą....Masakra 
Batonik już zjadłam, okropny był....

Hebe
Jednak na moje wrażliwe zęby najlepiej teraz sprawdza się ta pasta

Gazeta z dodatkiem
Ostatnio miesięczniki kupuję tylko jak jest jakiś fajny dodatek ;) Indigo lubię, więc nie mogłam przejść obojętnie....

Książki
W Carrefourze skusiłam się na jedną za 9,90 bo nie miałam czasu szukać więcej w wielkim kartonowym koszu ;)

A te książki kupiłam od jednej dziewczyny na grupie fb :) Teraz muszę dokupić kolejną część....

I to koniec, więcej nowości brak ;) Oby i kolejny miesiąc nie był zbyt szalony, trzeba trochę pozużywać :)
A jak u Was? Zaszaleliście czy nie koniecznie?

Miłego wieczoru
Dorotxy





17 komentarzy:

  1. Nie wąchałam jeszcze tych nowych żeli z YR:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jeden z nich kawowy chyba z czymś, ale nie pamiętam, pachnie jak ten mały co mieli je kiedyś wycofać ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny dodatek z Elle i ciekawe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, dat jeszcze nie sprawdzałam w shiny boxach... muszę zobaczyć, bo jak moje też mają krótką datę to jest to bez sensu, aby zamawiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam ten sam błąd rok temu tam wtedy były króciutkie daty i teraz znów, a miałam nadzieje, że im się polepszyło....

      Usuń
  4. Ciekawi mnie zapach tego magnoliowego żelu Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem przyjemny :) YR ma duży plus, że można powąchać żelu bez macanek ;)

      Usuń
  5. No, u mnie mniej nowości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych nowości :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie nowe żele od YR, zwłaszcza wariant z kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy :D Indigo-mam do nich sentyment <3 Ciekawa jestem co myślisz o kokosowym peelingu do twarzy,miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj masło kokosowe musi pachnieć pięknie :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z niecodziennej wystawy.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi jak zwykle oko zatrzymało się na książkach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten płyn COSMO, ale on pachnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...