sobota, 17 marca 2018

Ulotka Yves Rocher na kwiecień 2018

Cześć Wam 😊

Wybaczcie ciszę tutaj, ale miałam zawalony tydzień i strasznie się cieszę, że on już za mną. Yves Roche sprawiło mi miłą niespodziankę wczoraj, tym jak się pośpieszyli z nową ulotką na kwiecień z ofertą sklepu stacjonarnego :) Chcecie zobaczyć? A może też już ją macie? Różni się jakoś od mojej? Dajcie znać w komentarzu :)
Na wiosnę w prezencie za dowolny zakup dostaniemy Szampon do włosów 300ml, a za większe zakupy czyli od 49zł możemy zakupić za 19,90zł Torbę o wartości 200zł 
Torba podróżna zaprojektowana specjalnie dla klientów Yves Rocher przez ulubioną markę tysięcy Francuzek Little Marcel, wymiary 43 x 24 x 21 cm

Dodatkowo mam 30% na 1 dowolny kosmetyk oczywiście poza produktami z zielonym punktem. Jest też -50% na wybrane kosmetyki, które znalazłam w środku ulotki:
Trochę z tym ściema, niby u góry jest napisane - ze zniżką 50%, a na dole ulotki i na całej ulotce - ze zniżką do 50%. Firma nie mogła się zdecydować i piszę sprzeczne informacje. Nie skorzystam....

Z tyłu ulotki znalazłam zapowiedź nowej edycji limitowanej
I jest też promocja, Kup 3 produkty z kolekcji Marakuja, a czwarty otrzymasz za 9,90zł
W limitce znajdują się: woda toaletowa 100ml, peeling do ciała 150ml, żel pod prysznic i do kąpieli 400ml, nawilżający żel do ciała 200ml oraz perfumowana mgiełka do włosów 100ml

Na pewno pójdę po szampon, bo to moje ulubione, zwłaszcza oczyszczający :) a kupię pewnie coś z limitki, no chyba, że zapach mi się jednak nie spodoba....

A Wy się wybierzecie? Coś Wam wpadło w oko?

Miłego wieczora i niedzieli :)
Dorotxy

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię i mam kilka ulubionych produktów :)

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam nowej ulotki �� za to pierwszy raz od 4 lat przynależności do klubu Yves Rocher dostałam ulotkę urodzinową ��

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jak szybko dostałaś ulotkę, to może i jak dostanę w tym tygodniu. Chociaż musze przyznać, ze ostatnio ich nie realizuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za marzec jeszcze nie realizowałam i pewnie ją odpuszczę...

      Usuń
    2. Na marzec jest lakier do paznokci za dowolny zakup - ja kupiłam akurat krem do twarzy i znalazłam wiśniowy lakier, są bardo dobrej jakości :) polecam

      Usuń
  4. Rzadko sięgam po ich produkty, ale ciekawa jestem zapachu tej limitki. Jak okaże się fajny, pewnie coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa limitka prezentuje się kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te szampony,przeciwłupieżowy zwłaszcza :D
    Marakuję obwącham bo może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria o zapachu Marakuja ciekawi mnie :) ale z tym sklepem nie jest mi jednak po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś znowu nic w oko mi nie wpadło :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się wybiorę do YR dawno tam nie zaglądałam:) Dzięki za ulotkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. witam a torba tylko w sklepie stacjonarnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest oferta tylko do sklepu stacjonarnego 🙂

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też szybko dostałam ulotkę na kwiecień, dokładnie taka sama. Zdziwiła mnie ta marakuja, bo to kiedyś już było, jaka nowość? A poza tym nic specjalnego, choć zastanawiam się nad tą torbą... Może obejrzę ją kiedyś na żywo i zobaczę, czy warto. Poprzednia torba z YR służy mi już z 7 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłaś uwagi, że ulotka z zeszłego roku, ale w tym jest podobna ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...