poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Ulotka Yves Rocher na maj 2018

Cześć Wam 😊

Ostatnie dwa tygodnie u mnie było bardzo zabiegane, nie wyrabiam się ze wszystkim, ale teraz trochę zwolnię i będę powoli nadrabiać zaległości. Ten post miałam w planach napisać przed weekendem, ale nadzwyczajnie nie zdążyłam. W weekend byłam w Warszawie na konferencji Meet Beauty, o której też Wam zdam relacje. Stąd post ukazuje się dopiero dziś, choć ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher dostałam właśnie w piątek. Jestem ciekawa, czy pokusi Was ona by z niej skorzystać....
Prezent za dowolny zakup to Zestaw do manicure, a w skład niego wchodzi: kosmetyczka 8,7x11,4 cm, papierowy pilniczek 9cm, przyrząd do odsuwania skórek 9,8 cm,obcinacz do paznokci 5,9 cm

Kolejnym prezentem jest Tusz pogrubiający do rzęs Sexy Pulp za zakupy od 69zł
Jest też -40% na 1 dowolny kosmetyk oczywiście poza zielonym punktem 
oraz -50% na 1 kosmetyk do pielęgnacji twarzy (poza zielonym punktem) 
a dodatkowo Maska detoksykująca za 6,90zł przy zakupie kosmetyku do pielęgnacji twarzy. 

Druga strona to oferta na mój ulubiony krem, który kupiłam raz, a nie, przepraszam, wymieniłam za pieczątki ;)

U mojej Mamy jest inny krem, widziałam też u koleżanki jeszcze inny krem w propozycji

Jest jeszcze propozycja Kremu do rąk i Lakieru do paznokci, jako te niezbędne kosmetyki w torebce każdej kobiety.....


I jak Wam się podoba oferta?? Mnie nie powaliła.....więc nie wiem czy z niej skorzystam. Zaciekawił mnie tusz, ale zakupów za 69zł na pewno nie zrobię....

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już opuściłam jedną ulotkę teraz się też zastanawiam, choć myślę jednak odebrać ulubiony szampon, a ta nie szczególnie mnie kusi ;)

      Usuń
  2. Mnie akurat nic nie kusi z tej ulotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ulotkę z tym kremem co Twoja mama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znając życie nie skorzystam, tym bardziej po ostatnich zakupach, gdzie uzupełniłam wszystkie braki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam czasy, kiedy ten żel-krem co jest w ulotce kosztował jakieś 35 zł... masakra, ceny rosną a jakość ta sama...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...