piątek, 15 czerwca 2018

Katarzyna Michalak * Promyk słońca

Cześć Wam 😊

Właśnie skończyłam książkę i choć przeczytacie to dopiero jutro, to ja już będę czytać kolejną książkę, którą za chwilę muszę oddać.
Mam jeszcze 3 tom do przeczytania mazurskiej serii, niestety nie ma jej w mojej bibliotece, więc muszę zamówić, bo bardzo ciekawi mnie jak cała historia się zakończy.... ale po kolei

Katarzyna Michalak
Promyk słońca
Tył książki:
ode Mnie: Właśnie skończyłam drugą część Mazurskiej serii i szybko chce przeczytać kolejną. Pierwszy tom Gwiazdka z nieba mnie zaciekawiła, na tyle by pociągnąć i czytać dalej. W drugiej części autorka rozwinęła losy Nataniela, Marty i Mateusza a także choć na chwilę zniknął Siergiej to powrócił z mocnym akcentem.
Nataniel zraniony mocno przez kobietę mocno pokocha jej córkę, którą się zaopiekuje pod nieobecność matki.
Mateusz nadal jest zakochany bez pamięci w Marcie, a czy ona odwzajemni jednak jego uczucia czy nadal będzie tęsknij za Siergiejem? Tego dowiecie się z książki.
Nowi bohaterowie też się pokażą, a i starzy poboczni, że się tak wyrażę ;) ostro namieszają.
A na końcu łza mi popłynęła, no wzruszyłam się.....
Już dawno książka mnie tak nie wzruszyła.

Na książkę miałam ostatnio mało czasu, ale dziś się zawzięłam i stwierdziłam, że do kompa mnie tak nie ciągnie jak do niej i co? I ją skończyłam i już tęsknie za bohaterami, jak potoczą się ich dalsze losy po takim zakończeniu 2 tomu?? Jestem bardzo ciekawa i mam nadzieje, że również mnie zaskoczy jak ta.
Lubię takie nie przewidywalne książki, bo niby wiemy coś wiemy, na coś liczymy, coś sobie wymyślamy, a tu boom i nasze przeczucia rozsypują się jak domek z kart i akcja zmienia się o 18 stopni ;)

Czytaliście tą serię? A może jesteście już po 3 tomie? Dajcie znać czy jest równie wciągająca, ale proszę nic nie zdradzajcie :)
Książkę zamówię dziś lub jutro, także po weekendzie wrócę do bohaterów....

Miłego popołudnia
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Serię znam, ale nie czytałam, trzeba nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopatrzyłam się, ze to jest część 2 serii, a ze nie czytałam pierwszej części więc tą książkę musza na razie odpuścić

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii, ale sama okłada jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej serii jeszcze nie czytałam :) U mnie aktualnie "Dzień, w którym lwy zaczną jeść sałatę" - polecam na wakacyjne czytanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...