czwartek, 7 czerwca 2018

Nowości, zakupy, paczki - prezenty urodzinowe Majowe :)

Cześć Wam 😊

Co tam u Was? Odpoczywacie od upałów? Wprawdzie nie prosiłam o lodowaty wiatr ;) ale wolę go niż ukropy.... A i tak chodzę ubrana na letniaka, bo mi gorąco ;)
Przejdźmy jednak do kosmetyków, skoro były te zużyte i zostały wywalone, to czas na nowości, co mnie w minionym miesiącu pokusiło? A co dostałam w prezencie urodzinowym? Zapraszam poniżej... 

Hebe
Poszłam po całkiem inny kosmetyk i to jeden, niestety jego nie kupiłam, ale za to kupiłam 4 inne. Na Bielende była promocja, wybrałam więc micel i tonik, zaintrygowała mnie mgiełka do ciała Bergamotka z limonką i rzeczywiście ma fajny orzeźwiający zapach, jak na mgiełkę długo się utrzymuje. Dodatkowo przy kasie, córka namówiła mnie na żel pod prysznic podobno naturalny, bez zbędnych dodatków, jeszcze nie używałam, ale zapach delikatny.
Wcześniej kupiłam maskę do stóp peelingującą, którą już użyłam i opowiem Wam o efektach niebawem. Dwa peelingi do ciała, bo nie mogłam się zdecydować który wziąć zapach ;) i tonik Evree Jaśminowy, jak moja skóra po lecie czy zimą będzie przesuszona.
Na promocji -50% na markę Dove zaszalałam, mam sprawdzony antyperspirant w spray'u niebieski, a reszta dla sprawdzenia czy mi pasuje, choć teraz patrząc na zdjęcie chyba cytrynowy już miałam... Nowością jest też dla mnie kokosowy żel p/p, antyperspirant w sztyfcie, choć lata temu jakiś miałam, tylko nie pamiętam czy tej marki, no i zapas mydła do rąk.

Rossmann
Nowość Isany jakoś mnie zaintrygowała, choć nie wiem czy będzie na mnie działać, no ale trzeba spróbować, no i moje ulubione mydła w kostce.
Promocja 2+2 na twarz, zdecydowałam się na nią w ostatnim, albo przed ostatnim dniu, więc duzego wyboru już nie było. Jako, że z Biotaniqe byłam ostatnio zadowolona, wzięłam 3 kolejne....dołożyłam wodę micelarną z AA
I małe uzupełnienie zapasów w płatki kosmetyczne, patyczki, mydła, bo dawno ich nie miałam i nie pamiętam czy były fajne, no i moje ulubione plasterki na pryszcze.

Avon


Tu uzupełniłam zapasy żeli, nie miałam jeszcze tak wielkiego z pompką to w końcu mam, ten różowy bez szału, niby kremowy a rzadki jakiś, cieszę się, że już go kończę ;)
Naturals, jeden z ulubionych zapachów, nowa kredka do powiek nudziakowa i żelowy lakier do paznokci. Lubię ich lakiery

Carrefour
Tu promocja była wcześniej niż w Hebe, ale u mnie tak uboga oferta, że wzięłam tylko kulkę

Oriflame

 Ulubione rękawice peelingujące i jako, że swój balsam oddałam, była promocja to znów go przygarnęłam, bo go lubię

Apteka Mellisa
Potrzebowałam kremu z spf50 i myślałam, myślałam i zdecydowałam się na krem z Ava, ale no nie jestem do końca zadowolona z wyboru.... Dodatkowo dostałam 5ml próbki La roche posay

Gazeta
O dziwo jedyna książka kupiona w maju ;) I to dodatek do Gali, książka podobno fajna

Yves Rocher
Pokazywałam Wam już na insta story, moje rozczarowanie prezentem urodzinowym w tym roku.... wolałabym kosmetyk....ale je wykorzystam, nie mówię, że nie ;))

Paczuszka
Kilka ciekawostek od Darii 💙 z bloga miritirllo

Paczka urodzinowa

Kasia zawsze mnie miło zaskoczy :) Czy nie fajne kosmetyki wrzuciła do koszyka? a pani pakująca jeszcze dorzuciła próbki z Bioliq :) ta firma też mnie ciekawi

Wizaż
Załapałam się do testów nowej wody Luck, bardzo lubię podstawową wersję jak i tą :)

Apteka

Po moich ostatnich przebojach na er posłuchałam się zaleceń lekarza i kupiłam witaminy, mam jeszcze Falvit, żeby brać na zmianę, ale te pokazuje Wam, trafił mi się zestaw witamin z kremem ;) na pewno zimą wykorzystam :)

I tyle, zebrało się fakt, ale to przez prezenty wydaje się tego więcej no i przez promocje, wykończą mnie kiedyś haha
Was też tak kuszą promocje, zwłaszcza firm, kosmetyków, które lubicie?
Myślę, że w bieżącym miesiącu będzie tego mniej, bo kaska pójdzie na coś innego ;)

Miłego wieczoru, pamiętajcie jutro piątek, piąteczek, piątunio 💙
Dorotxy

17 komentarzy:

  1. Mam micel bielendy, mus Organic Shop i białą glinkę, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też chwilę poczekają na swoją kolej :)

      Usuń
  2. Trochę się tego zebrało, ja w sumie z żadnej promocji w maju nie skorzystałam i kupiłam ledwie kilka produktów :P. Biotaniqe najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że będę tak samo zadowolona jak w pierwszym ich produkcie :)

      Usuń
  3. Ooo, jakie fajne nowości :) Też się skusiłam na promocję w Rossmannie, skorzystałam 3 razy czy 4 razy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja się skusiłam już na końcówce, tak jakoś spontanicznie, bo nic z kremów nie potrzebuje póki co ;)

      Usuń
  4. Sporo się tego uzbierało, ale to w końcu miesiąc urodzinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, no trochę Ci tego przybyło, ja jestem ciekawa najbardziej tego Dziennika Panny Służącej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przeczytam to odłożę dla ciebie na kupkę :)

      Usuń
  6. oj sporo tego, nie miałam nic z Biotanique i Buna, bardzo ciekawią mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego cieszę się, że Buna dostałam :)

      Usuń
  7. wow, ile nowości! będzie co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowości, a nowości! Życzę Ci miłych testów oraz znalezienia wielu ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez obecnie uzywam antyperspirantu z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale super nowości. Produkty Dove uwielbiam :) Zapachy Tutti Frutti też :)
    Te produkty Bielendy miałam i bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...