sobota, 9 czerwca 2018

Ulotka Yves Rocher na czerwiec 2018 - druga

Cześć Wam 😊

jakie było moje zdziwienie, gdy przyjaciółka napisała, że dostała kolejną ulotkę do sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Po dwóch dniach dostałam ją i ja a dziś ją Wam pokazuje, ktoś jeszcze dostał? Tym razem w gratisie jest kosmetyk :)
Tym razem za dowolny zakup jest Błyszczyk do ust Rouge Vertige - 10 kolorów do wyboru.
Macie może ten błyszczyk? Fajny jest?

Dodatkowo -40% na 1 dowolny kosmetyk, poza zielonym punktem.
Z drugiej strony mam propozycje roślinnej pielęgnacji na lato :)
Delikatnie brązujące mleczko do twarzy i ciała 100ml, 32,90zł
Mleczko do ciała 3w1 po opalaniu z wyciągiem z mikołaja nadmorskiego 150ml, 24,90zł
Jest też podkład nawilżający za 44,90

Myślę, że skuszę się na błyszczyk, ale nie kupię nic z kosmetyków proponowanych....

Miłego wieczoru
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Nie znam za bardzo tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład? A ja nawet ulotki nie przejrzałam, jak dotarła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuję produktów tej firmy. Nie mam w pobliżu ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, taki jak ci pisałam dostałam tą ulotkę. Czy ją wykorzystam? zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa podkładu nawilżającego! Może być idealny dla mojej suchej cery!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie dostałam majowej i urodzinowej, więc pewnie ta też nie przyszła :P no ale jak ostatnio na zakupach byłam może na wakacjach, to pewnie temu? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat błyszczyki, to nie moja bajka i bardzo rzadko cokolwiek u nich kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest mi por drodze z tą marką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...