środa, 27 czerwca 2018

Ulotka Yves Rocher na lipiec 2018

Cześć Wam 😊

Wczoraj znalazłam w skrzynce ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher i uwaga.... zmiana, nie jest na dwa miesiące jak dotychczas, a tylko na jeden. Pod koniec lipca przyjdzie kolejna. Jak Wam się podoba taka zmiana? Dla mnie całkiem fajna.
Pomimo, że ulotka jest na jeden miesiąc, jest składana i ma kilka propozycji w środku.


W prezencie za dowolny zakup mam do wyboru Krem do stóp Masło karite o działaniu regeneracyjnym lub olejek makadamia nawilża i odżywia skórę. Polecacie któryś?
Natomiast moja Mama ma Lakier do paznokci i 40 kolorów do wyboru.

Za zakupy od 49zł możemy kupić za 16,90zł Krokomierz wielofunkcyjny - wyświetla czas, dystans w km, liczy kroki i spalone kalorie.

Mam też -30% zniżki na 1 dowolny kosmetyk oraz -50% - oczywiście poza zielonym punktem :)
Propozycje kosmetyków idealnych w podróży:
Eko zestaw - skoncentrowany żel pod prysznic + skoncentrowany szampon za 24,90zł
Balsam do usta 1 za 9,90zł, 2 sztuki za 15,90zł, a 3 sztuki za 21,90zł
Kolejna strona to zaproszenie do sklepu by odebrać letnią książeczkę. 
Ja jej jeszcze nie mam, ale wezmę z ciekawości, może będzie coś nowego? ;)

Letnie bestsellery w super cenie, to m.in 
Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów  300ml za 15,90zł
Dwufazowy płyn do demakijażu oczu z wyciągiem z bławatka BIO 200ml za 16,90zł
Przeciwzmarszczkowa emulsja do opalania do twarzy 40ml za 33zł
Jest jeszcze Gwiazda miesiąca :) Jest nią Nawilżająco - natłuszczające mleczko do ciała z wyciągiem z owsa 390ml za 18,90zł
Może się na nie skuszę? Jak je oceniacie?

Jak Wam się podoba pomysł wakacyjnej ulotki co miesiąc? A nowość - gwiazda miesiąca? Mi tak
Wybierzecie się?

Miłego wieczora 
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Ja mam na pierwszej stronie lakier do paznokci, ale bardzo mi wpadła w oko opaska - krokomierz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co kokosowe, więc pomadka do ust wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemna ulotka :) W oko wpadł mi duet, czyli skoncentrowany szampon i żel pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze? nie wiem jak to się stało ale jeszcze nigdy, przenigdy nic od niech nie miałam! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam lakier zamiast kremu i nie jestem z tego zadowolona. Lakierów nie używam więc się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy wie ktoś może jak włączyć ten krokomierz ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...