piątek, 20 lipca 2018

Gabriela Gargaś * Pośród żółtych płatków róż

Cześć Wam 😊

Właśnie skończyłam książkę, jest 22.00 w poniedziałek.... Tak wiem, Wy przeczytacie to kilka dni później, bo na jutro zaplanowałam coś innego :)
Jutro zaczynam kolejną książkę, ostatnio czytanie mnie tak wciągnęło, że mam mało czasu na komputer i bloga, ale staram się do Was zajrzeć choć na chwilę, jednak wiecie wakacje i córce też trzeba je zapełnić ;)
Jednak miało być o książce....

Gabriela Gargaś
Pośród żółtych płatków róż


Tył książki:


ode Mnie: Książka o życiu, o prawdziwym życiu. O błędach popełnianych, o miłościach, namiętnościach, zdradach.
Okładka przyciąga wzrok, a motyw żółtych róż przewija się w książce wielokrotnie. Żółta róża symbolizuje zdradę.

Na początku jakoś mnie nie wciągnęła, bo tu niby wesele, a za chwile już inni ludzie opisywani i tak przez całą książkę, coś urywane, by nagle wyskoczyło o czymś innym. Nagle dowiadujemy się czegoś z przeszłości by za chwilę wrócić do teraźniejszości. Trochę to poplątane.
Jednak im dalej w "las" tym mniej przeszkadzają te przeskoki i można się wciągnąć i nie chcieć oderwać od książki :)
Ogólnie książka ciekawa, wciąga choć nie od początku. Choć o zdradach to jednak ze zrozumieniem dla bohaterów, takie to trochę ulotne, nie rzeczywiste....nie wiem czy tacy ludzie na prawdę istnieją? hmm

Mam chęć przeczytać więcej twórczości tej autorki. Jak widzieliście wygrałam najnowszą książkę na fb Gabrieli Gargaś, więc za jakiś czas o niej napiszę, mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo pokładam w niej duże nadzieje :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ostatnio właśnie odwrotnie, niestety brakuje mi czasu na czytanie, jedynie czasem jakiś kryminał złapię :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...