piątek, 31 sierpnia 2018

Ulotka Yves Rocher na wrzesień 2018

Cześć wam 😊

Koniec wakacji, z jednej strony szkoda, z drugiej będzie więcej czasu na bloga, bo teraz wyjazdy, zabawy, czas na powietrzu... Wrzesień i szkoła nadchodzą, będzie spokojniej ;) W czasie mojego wyjazdu przyszła ulotka z ofertą ze sklepu stacjonarnego Yves Rocher i dziś wam ją pokażę, moja mama dostała podobną, ma o jedną kartkę mniej, za to ma urodzinową kartę ;)
Ulotka obfituje w ciekawe nowości...

Yves Rocher
Wrzesień
Pierwszy prezent za dowolny zakup to Perfumowane mleczko do ciała 200ml jest to prezent z okazji premiery nowego zapachu Mon Evidence.

Drugi prezent za zakup od 69zł to Torba na małe podróże, wymiary 54,6 x 19 cm, szer. podstawy 38cm

Specjalnie dla mnie jest też -40% na dowolny produkt, oczywiście poza zielonym punktem + -50% na dowolny produkt, poza zielonym pkt.
Dodatkowo przy wykorzystaniu tych dwóch zniżek mogę kupić za 11,99zł Peeling roślinny do ciała.
Propozycje na piękne włosy:

Detoksykujący peeling do skóry głowy z wyciągiem z moringi 150g za 23,90zł
Odbudowujący krem do włosów na noc 150ml za 21,90zł
Nowy zapach MON EVIDENCE
woda perfumowana 50ml
w cenie 94,50zł (przykład wykorzystania zniżki -50% z tej ulotki)
Butelka i pudełko pochodzą z recyklingu. Nakrętka została wykonana z drewna z certyfikatem Programu Certyfikacji Leśnej PEFC.
Jest też dostępna woda perfumowana w mini wersji do torebki 15ml w cenie 9,90zł, przy zakupie wybranych zapachów.
NOWOŚCI
Żel do mycia rąk 190ml za 12,90zł
mango&kolendra, oliwka&petit grain, wanillia, kokos

Kremowy żel pod prysznic do skóry suchej z wyciągiem z owsa 200ml za 16,90zł
Podkład matujący 30ml za 29,90zł w czterech kolorach

Woda toaletowa HOGGAR 100ml za 119,40zł (przykład wykorzystania zniżki -40% z tej ulotki)
Maseczki do twarzy do zadań specjalnych 
Nawilżająca lub Matujaca
każda 30ml za 15,90zł

I jak wam się podoba ulotka?
Mnie ciekawią maseczki i podkład matujący, mam nadzieję że będą próbki podkładu, bo nie chciałabym się na nim przejechać ;) 

Miłego wieczoru i ostatniego weekendu tych wakacji
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Ulotka mi się wyjątkowo podoba i na pewno się skuszę na mydło do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie włosowe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś nie, nie wszystko mi do włosów w YR odpowiada :)

      Usuń
  3. Hoggar podrożał!!! Ja nie wiem jakość tych kosmetyków się nie zmienia, a cena stale rośnie. Pewnie z ulotki nie skorzystam, zresztą od pewnego czasu już ich nie dostaję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ratunek dla suchych i zniszczonych włosów, przydałby mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ich zapachy i ten nowy bardzo mnie kusi ;) ciekawie zapowiada się też maseczka matująca i nowy podkład! Jesienne nowości <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie teraz widzę kosmetyki snti pollution:D to nowy hit:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna torebka, zaciekawiła mnie nawilżająca maseczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...