środa, 12 września 2018

Agnieszka Olejnik * Ławeczka pod bzem

Cześć wam 😊



Kosmetyki lubię, ale książki czytać uwielbiam ;) zwłaszcza takie wciągające jak dzisiejsza. Ostatnio czytałam spokojniejsze i ta też taka jest. Jest też wesoła i świetna na każdą porę roku. Szkoda tylko, że czas nie jest z gumy i musiałam się trochę na wyginać by usiąść z książką i spokojnie ją poczytać, by oddać się na całego historii....
Agnieszka Olejnik
Ławeczka pod bzem


Tył książki:

Ode mnie: Pierwszy raz od dawna, książka wciągnęła mnie już od pierwszych stron :) I strasznie mnie ciekawiło czego dowiem się na tak licznych stronach - 448

Iga prowadzi nudne, spokojne życie, mieszka z mamą i jej partnerem, choć historia zaczyna się od uderzenia piorunem. Wynikają z tego też zabawne sytuacje, np Iga przekręca nazwiska ;)
Przyjaźni się od lat z Agatą i to ona wpada na pomysł kupna losów Lotto i gdy Iga wygrywa spory kawał pieniądza, to jej życie się odmienia.
Po drodze jest dużo ciekawych sytuacji, zdarzeń i śledzących osób.....
Książka świetnie napisana, już sam fakt, że wciąga od początku i gdybym miała więcej czasu na nią, wciągnęłabym ją o wiele szybciej niż 4dni ;)
Fajnie opisane sytuacje, myśli głównej bohaterki, a końcówka mnie bardzo rozbawiła i aż mi było żal, że już koniec :)
Jeśli szukacie czegoś co was rozbawi, wciągnie jest ciepła i chcielibyście wiedzieć co można zrobić z wygranymi pieniędzmi zachęcam do tej pozycji. 

Na pewno przeczytam jeszcze nie jedną książkę tej autorki :)

A wy znacie autorkę? A może czytaliście tą książkę, jaki są wasze odczucia co do niej?

Miłego popołudnia
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Ooo, to propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czasem odejść od kryminałów i sięgnąć po lżejszą pozycję. Ta zdecydowanie mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam na odwrót ;) właśnie czytam kryminał dla odmiany :)

      Usuń
  3. Wydaje się być idealną książką wakacyjną. Czasem miło jest sięgnąć po taką lekką lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest i wciagająca :) polecam nie tylko latem :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ni znam autorki, książka mogłaby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie piszę, i mam jeszcze jej książki na liście :)

      Usuń
  6. Znam autorkę (nawet z widzenia ;) i czytałam jej świetną książkę "A potem przyszła wiosna" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji czytać, autorki nie kojarzę, ale skoro wciąga, to pewnie bym nie marudziła ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...