niedziela, 23 września 2018

Ulotka Yves Rocher na wrzesień/początek października 2018

Cześć wam 😊

Długo mnie tu nie było, ale tak to jest jak się zwali tyle spraw na głowę jednocześnie. Wrzesień się kończy, upały też, więc będzie spokojniej, przynajmniej mam taką nadzieje ;)
Yves Rocher mnie zaskoczyło ostatnio. Najpierw kolejna ulotka, ale ważna tylko do 9 października.
Firma wprowadza też zmiany, likwiduje pieczątki, zamieniając je na punkty, które będzie można zbierać stacjonarnie i internetowo. Jak wam się taka zmiana podoba?
Jestem ciekawa jak będzie z ulotkami.....
Nie wiem czy każdy taką dostał, na tak krótki czas, dajcie znać czy do was też przyszły i czy takie same czy może inne?
Moja wygląda tak
Prezent za dowolny zakup to Krem do rąk Mon Evidence 30ml 
Jest to edycja limitowana, niedostępna w sprzedaży. Krem dostępny tylko w Klubie Yves Rocher

Specjalnie dla mnie -40% na 1 dowolny kosmetyk poza produktami z zielonym punktem.

Z drugiej strony mam propozycje kolorówki do perfekcyjnego makijażu:
Rozświetlająca baza 25ml 36,90zł
Podkład wygładzająco - rozświetlający 30ml 51zł
Pomadka w płynie 7ml 34,90zł
Rozświetlająca paleta do twarzy 6g 50zł

I koniec ;) To jak, do was też trafiła?

Miłego końca weekendu
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. uwielbiam te malutkie kremy do rąk! Pojawiają się one w asortymencie wielu firm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie dostałam żadnej ulotki, ale ta z kremem do rąk brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie odebrałam, ale mam nadzieję, że się nie rozczaruje :)

      Usuń
  3. Przerobiłam kilka razy kartę z pieczatkami na tym najniższym poziomie, internetowo nigdy nie zamawiałam, od jakiegoś czasu przeglądam te ulotki i nic mnie nie przyzywa do odwiedzenia sklepu.. chyba mi się trochę przejadł asortyment :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, zwłaszcza żele p/p ;) ale bardzo lubię szampon oczyszczający i jemu jestem wierna ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie, póki co miałam tylko odlewkę tego matującego z poprzedniej ulotki, ale się nie skusiłam.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem fajnie sprawdził się matujący, ale znalazłam jeszcze lepszy innej firmy ;)

      Usuń
  6. Czekam teraz aż będzie promocja na zapraszanie innych do Klubu YR, ale coś dawno nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze było chyba w maju ostatnio albo czerwcu...hmm

      Usuń
  7. ich podkład jest świetny, bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...