niedziela, 28 października 2018

Ulotka Yves Rocher na listopad 2018

Cześć wam 😊

I znów czas u mnie pędzi jak szalony, wiele do zrobienia, mało czasu, choć dziś jest dodatkowa godzina, to jednak wolałam pospać i poleżeć w łóżku, trochę odpocząć niż pędzić ;) W środku nadchodzącego tygodnia znów będzie spokojniej....
A dziś chciałabym się z wami podzielić ulotką - ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher, którą na pewno zrealizuje, a zaraz zobaczycie dlaczego.... 

Ulotka Yves Rocher
Listopad
Już przód ulotki zachęca mnie do zrobienia zakupów.
Za sam dowolny zakup dostaniemy w prezencie aż 3 sztuki - Lusterko, Nawilżający krem do rąk Czerwone jabłuszko 30ml oraz żel pod prysznic i do kąpieli Czerwone jabłuszko 50ml
Bardzo ciekawi mnie ten zapach.

Za większe zakupy czyli od 59zł możemy kupić Elegancki zegarek z kryształkami Swarovskiego za 19,90zł

Mam też dodatkowe zniżki na -40% na jeden dowolny kosmetyk poza zielonym punktem 
+ 50pkt gratis za zakup min. 3 kosmetyków

Jest też oczekiwana przez niektóre z was oferta na zapisanie bliskiej osoby
My dostajemy Maskarę do brwi a bliska osoba Balsam ochronny na zimę z masłem karite


Z tyłu mamy przykład zniżki -40%
Intensywnie nawilżające mleczko do ciała z wyciągiem z aloesu  390ml z 37,90 zł na 22,74zł

Jest też nowa Zmysłowa wanilia edycja limitowana
Świeca 180g 39,90zł
Woda toaletowa 100ml 69zł
Olejek pod prysznic 200ml 18,90zł

 Te kosmetyki możemy kupić w cenie 79zł jeśli kupimy od razu wodę toaletową i olejek pod prysznic


Wanilii nie lubię w kosmetykach, rzadko mi jakaś podpasuje, dlatego ta limitka kompletnie mnie nie ciekawi.
A was coś zaciekawiło?

Miłego popołudnia
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. No właśnie zaciekawiło mnie opakowanie,pięny granat ze złotem,a tu zwykła wanilia,buu...
    Balsam aloesowy lubię,w pracy z dziewczynami używamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten balsam, fakt też się rozczarowałam tą wanilią...

      Usuń
  2. Woda toaletowa za 69 zl? Wcześniejsze świąteczne były dużo dużo tańsze;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą ulotkę, ale jeszcze nie wiem czy będę realizować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrealizowałam, ale muszę jeszcze odebrać prezent bo nie mieli i czekali na dostawę...

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze w ręce tej ulotki, ciekawi mnie ta woda toaletowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wanilia w sam raz na obecną porę roku, ale też nie przepadam za jej aromatem w kosmetykach. Chyba, że w jakimś fajnym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanilia fajnie pachniała w jednym balsamie, ale to był wyjątek :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...