wtorek, 6 listopada 2018

Piotr Podgórski * Zagubione życie

Cześć wam 😊

Miałam w planie dziś nowości, ale wczoraj skończyłam książkę i chciałam już się z wami nią podzielić :) Książkę dostałam z Wydawnictwa Lucky, jest to moje pierwsze spotkanie z tym autorem.

Piotr Podgórski
Zagubione Życie
Tył okładki:

ode Mnie: Co mi się spodobało już na początku? Nie było wypisanych bohaterów i kto kim jest, za to już duży plus :)
Historia wciągnęła mnie od początku. Ciekawie rozpisane postacie i fabuła. I choć początek wydawał się taki zwykły,  zdradzana żona, jednak czytając dalej autor dodawał pikanterii całej historii.
Jest Jolanta i jej przyjaciółka, która zawsze jej dobrze radzi, wspiera ją i nienawidzi jej męża, ale czy na pewno? Tajemnica goni tajemnicę. Dlaczego przyjaciółka mówi jej, że mąż ją zdradza, z dobroci serca, czy może ma jednak ukryty motyw.
Odnajduje się jej zaginiony przed latami pierwszy mąż, ale czy to na pewno on?
Jola bardzo to przeżywa i od tego momentu powoli wali jej się życie, nie pomagają nawet odwiedziny u syna, które też nie toczą się po jej myśli. 
Wszystko sypie się jak domek z kart, powoli, ale dobitnie.
Pewnego dnia, wtedy kiedy się nie spodziewa już niczego dobrego, spotyka na swojej drodze "anioły". Życie udowadnia, że jednak są dobrzy ludzie na tym świecie, pomimo że jest tyle zła....

Koniec był zaskakujący, wyszły też na jaw skrywane tajemnice z dzieciństwa....dlaczego uciekła z rodzinnego domu, nie kontaktuje się z bratem... 
Czy mimo przeciwności losu Jola wyjdzie z tego zwycięsko? Na to znajdziecie odpowiedź w książce, do której was gorąco zachęcam.

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Dziękuję, mam nadzieję, że też cię wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będę miała możliwość przeczytania tej książki, bo jestem ciekawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ciebie nie rozczaruje a wręcz przeciwnie :)

      Usuń
  3. I znowu pozycja, której nawet nie kojarzę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tą książką. Ciekawa historia, która aż się prosi o bliższe poznanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...