niedziela, 9 grudnia 2018

Listopadowe nowości, paczki i testowania, książki....

Cześć wam 😊

Było rozliczenie ze zużyć to teraz nowości, starałam się mocno nie szaleć, bo chcę zużywać, ale jak mogłam się oprzeć ciekawym dodatkom do gazet, czy zapachom? A książek to tak tyci wpadło, w tym jedna z book tour :)

Dodatki do gazet
Miesięcznik Zwierciadło ostatnio miło zaskakuje, tym razem Vianek Tonik mgiełka do twarzy, jeszcze nie miałam, więc chętnie za taką cenę kupiłam :)

Na Party trafiłam przypadkiem, jak weszłam po inną gazetę dla mamy :) Za tą cenę też się skusiłam :)
Ostatnio gazety prześcigają się w dodatkach, żeby sprzedaż lepiej szła, mi to się nawet podoba, bo mogę popróbować kosmetyków za mniejszą cenę :)

Rossmann

Weszłam po coś innego, a że nie było, to córka mnie wyciągnęła w dział dziecięcy, wiecie zabawki....no i wzięła sobie tabletkę do kąpieli, ja mydło i jeszcze w końcu znalazłam pyłek kokosowy. Córka z pyłku zadowolona, i moje stopy też haha jak wiecie wanny nie posiadam ;)


Kolejne zakupy przez przypadek, nawet nie skojarzyłam, że czarny piątek i o promocji nie wiedziałam, a że miałam kartę podarunkową :)) to kupiłam dwa zapachy, za te ceny żal było się nie skusić :)
Gabriela Sabatini - zapach uwielbiam, miałam lata temu, flakonik dostałam wtedy od cioci, bo jej wujek z Francji przywiózł, ale cioci się szybko znudził ;) Także to mój powrót, a flakonik mam do dziś i na dnie trochę jeszcze jest...
Elizabeth Arden Green Tea Cucumber - nie zwróciłabym uwagi, gdyby nie przyjaciółka, bo szukam fajnego zapachu ogórkowego, też wspomnienie, bo kiedyś miałam, ale nie pamiętam już firmy. Te kupiłam, bo były ponad 50% taniej i chciałam spróbować, niestety ogórka czuć mało, prawie wcale.....szkoda

Hebe

Duże promocje, może też na czarny piątek? nie pamiętam, ale skusiłam się na piankę do mycia twarzy, bo chyba takiej formy jeszcze nie miałam, albo strasznie dawno i tonik.

Avon

Kolejny zapach, choć z Avonu najpierw zamówiłam :)
Attitude Peace&love woda + balsam


Te też wzięłam w ciemno, bo o ile Incandessence podstawowy mi się nie podoba, to w tym się zakochałam :) też w zestawie z balsamem, a raczej lotionem :)


Pokusiłam się też na nowy zapach żelu pod prysznic, fajny, tylko trochę mnie wysuszał, jak miałam mocno wysuszoną skórę, ale już jest ok.
Tradycyjnie na bombkę płynu do kąpieli, który też dobrze sprawdza się pod prysznicem, zestaw 3 kremów do rąk po 30ml, do torebki.
Jest też coś z kolorówki czyli pomadka Gilded berry


Zestaw na dobranoc dla córki :) i jeden z ulubionych maseł Planet Spa :)

Lidl

Maseczki były w promocji, ale trzeba było wziąć 5sztuk, to mam każdą inną, wcześniej już je miałam i biorę głównie na wyjazdy i świetnie się sprawdzają, a przy okazji ze stendu z nowościami zgarnęłam żel p/p z wodą kokosową :)

Yves Rocher

Jak widzicie mam dwa zestawy prezentowe miniaturek plus lusterko, a to dlatego, że mama nie chciała nic kupować, więc ja wykorzystałam. Wzięłam żel pod prysznic i szampon.

Książki


Kolejne części serii Kolory Życia

a poniżej książka z book tour czyli "Przystanek Norwegia w poszukiwaniu Zorzy"


I tyle :) Trochę się zebrało, ale porównując zużycia i to co przybyło, to jednak zużyć jest więcej :)
Póki co w grudniu kupiłam tylko gazetę z dodatkiem....mocno nic nie planuje, chyba że coś wpadnie spontanicznie :)

A jak u was? Muszę iść zobaczyć, teraz będę mieć więcej czasu to po patrze co u was nowego :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

17 komentarzy:

  1. Super te wszystkie nowości. Książki Krystyny Mirek bardzo lubię.
    W YR tez byłam i odebrałam zestaw prezentowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to samo z perfumami ogórkowymi! :/ Kiedyś zachwyciłam się nimi w SuperPharm, a jak kupiłam w Rossmannie to ogórka wcale nie czuć:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je brałam w ciemno, nigdy nie wąchałam, pomimo, że tych ogórków brakuje to zapach mi się podoba :)

      Usuń
  3. Nazbierało się tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna nowości.Książki Krystyny Mirek polecam i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam jeszcze jedną książkę i biorę się za te :)

      Usuń
  5. No troszkę tych nowości wpadło. Faktycznie kosmetyczne dodatki do gazet są coraz ciekawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coraz bardziej kuszą gazety z dodatkami, my się cieszymy i oni się cieszą, że nakład schodzi ;)

      Usuń
  6. Zwierciadło z tonikiem popularny zakup:) mam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwierciadło i ja kupiłam, a teraz z Glamour bodajże jest pędzelek do cieni :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne nowości :) Faktycznie gazety coraz ciekawsze dodatki dodają - super, że już nie są to tylko byle jakie próbki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo fajnych nowości :D Kurczę,szkoda ze te ogórkowe perfumy za mało ogórkowe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. puder kokosowy, to do kąpieli? jak tak, to muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nowości u Ciebie :) Mam ten tonik, ale mnie nie zachwyca :(
    Perfumy te ze zdjęcia też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś wykończyłam tonik Feel Free, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...