niedziela, 30 grudnia 2018

Ulotka Yves Rocher na styczeń 2019 + zdjęcia upominków

Cześć 😊

Tym razem nie typowy post z ulotką oferty sklepu stacjonarnego Yves Rocher, bo już ją zrealizowałam :) Zależało mi na kalendarzu, żeby już go mieć na początku roku. Lubię ich kalendarze i towarzyszą mi one już od kilku lat....

Yves Rocher
Styczeń 2019r

Za dowolne zakupy dostajemy 2 prezenty:
Kalendarz na 2019r - choć poprzednie lata, kalendarz można było dostać za samą wizytę.... Jest to edycja specjalna z okazji 60 lat marki, tylko nie bardzo wiem co w nim specjalnego.....chyba, że chodzi o zdjęcia...hmm
Bransoletkę


Za zakupy od 49zł możemy kupić Miękki koc za 16,90zł , wykonany z miękkiego polaru. Geometryczny wzór, wymiary 160x110cm

Mam jeszcze zniżki -50% na 1 dowolny kosmetyk, poza zielonym punktem oraz -56% na trzeci kosmetyk, również poza zielonym punktem.

Tył jest inny i mojej mamy, ale tylko kosmetyk w proponowanej zniżce jest inny:

Jest też oferta na nowość czyli Rozświetlająca emulsja przeciwzmarszczkowa na dzień 50ml w cenie 79zł zamiast 135zł

Ja już zrealizowałam swoją ulotkę i kupiłam szampon plus gratisy

Tak wygląda bransoletka



I kalendarz

A wy skorzystacie z ulotki?

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak bransoletka jest całkiem spoko, bo kiedyś była biżu nie do końca fajna ;)

      Usuń
  2. Jejku jak Ja dawno nic nie miałam z YR :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ulotkę i już dawno zrealizowałam :D
    mam bransoletkę i kocyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) i dzięki tobie pokusiłam się na tą bransoletkę, choć do kalendarza też trzeba było coś kupić.... ;)

      Usuń
  4. Nie mam u siebie YR, więc też rzadko mam okazję korzystać z produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skorzystam. Na kocu mi nie zależy ale bransoletkę już widziałam w sklepie i podoba mi się. Kalendarza też jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też koc nie kusił, bo mam inne, a ile można ;)

      Usuń
  6. Zrobiłam zakupy online i liczyłam na kalendarz ale go nie dostałam 😔

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...