wtorek, 22 stycznia 2019

Cien FOOD FOR SKIN Krem do rąk

Cześć 😊

Lubie pielęgnacje, ale to nie tylko mazidła do ciała, ale też kremy do rąk. O jednym wam dziś napiszę, kupiłam go w Lidlu spontanicznie. W większości takie zakupy mi się sprawdzają, a jak było tym razem?

Cien, Food For Skin
Krem do rąk
od Producenta:
ode Mnie: Krem ma wiosenną szatę graficzną, przynajmniej mi się ta zieleń tak kojarzy :) Jest to nowość w sieci Lidl. Pomimo, że krem nie zamyka się na klik, tylko na małą zakrętkę to nie jest to nie wygodne, nie ucieka i łatwo się ją nakłada i zakręca.

Konsystencja lekka, ale treściwa, dobrze nawilża i odżywia. Przy bardzo wysuszonych dłoniach na efekt trzeba dłuższą chwilę poczekać, ale z lżej wysuszonymi radzi sobie świetnie i szybko.
Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na dłoniach.

Zapach taki zielony, ale nie trawiasty, raczej delikatny kwiatowy :) Nie pijam zielonej herbaty, więc nie wiem jak ona pachnie... Jednak zapach jest przyjemny i czuć go mocno w czasie aplikacji.

Pojemność to 50ml, więc dobry też do torebki.
Są jeszcze dwa rodzaje - odmłodzenie z dziką różą i odżywienie z papją

Skład:


Mieliście już któryś? Ja mam chęci wypróbować kolejne.
Idzie u mnie kremów zimą więcej, więc zapasy topnieją ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

33 komentarze:

  1. O,nie widziałam go ale pewnie dlatego że nie potrzebowałam kremu do rąk (mam w zapasie) :) Wybrałabym pewnie różę gdybym była na kupnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mały zapas, ale schodzi tego u mnie zimą ;)

      Usuń
  2. Mi to opakowanie kojarzy się z naturą. Ciekawy krem. Nie wpadł mi jeszcze w oko podczas zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura też :) One są albo na stendach obok kas, albo w dziale kosmetycznym :) widoczne, dzięki tym kolorom :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zieloną herbatę, więc jest szansa, że krem znajdzie się w moim posiadaniu. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. O proszę, pierwszy raz go widzę, choć ja akurat baaaardzo rzadko odwiedzam Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi blisko wybudowali, więc mam rzut beretem ;))

      Usuń
  5. Krem zapowiada się bardzo przyjemnie! Jestem wielką fanką zielonej herbaty, więc z przyjemnością się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłam się na wersję z papają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej kusi wersja z papają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten krem właśnie u kogoś na blogu. W ogóle zaciekawiono mnie dziś kosmetykami z Lidla i muszę im się przyjrzeć, gdy tam będę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie kupiłabym całą serię, ale na razie zużywam co mam, choć krem do rąk jeszcze kupię :)

      Usuń
  9. Widziałam tę serię w Lidlu, ale nie skusiłam się na nic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio coraz więcej kremów wprowadza małe czarne kanciate zakręteczki zamiast klipów. Z jednej strony podoba mi się to, ale z drugiej - nie zawsze jest to wygodne. Szkoda, że mam kilka kremów w zapasie, bo chętnie wypróbowałabym i ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja wolę na klik, ale ten o dziwo też jest wygodny

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze, ale podejrzewam że na moje dłonie jest za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam mocno wysuszone i dał radę :) wiadomo nie od razu ale dał radę

      Usuń
  12. Lubiałam kiedys kosmetyki tej firmy, ale tego kremu nie mialam okazji używać :) Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam z Lidla żele, krem do rąk i mydła, nie zawiodłam się :)

      Usuń
  13. Mam z tej serii krem i czeka na swoją kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie odwiedzam Lidla, więc pewnie dlatego jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie męczę krem ze Starej mydlarni z podobną zakrętką.. To ewidentnie nie rozwiązanie dla mnie, więcej irytacji niż kremowania rąk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że ta zakrętka nie jest taka zła, miałam z gorszą...

      Usuń
  16. Nie próbowałam, tylko do tego mocnego zapachu mogłabym mieć jakieś ale :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten kranik i używam teraz :)Zapach jego jest super i działanie też fajne:) Chociaż ja zimą mam przesuszone dłonie i u mnie też kremy idą. W tym roku to już wogule.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...