sobota, 26 stycznia 2019

Ulotka Yves Rocher na luty 2019

Cześć 😊

Późno w tym miesiącu dostałam ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher, ale jest i wam ją dziś przedstawię. Nie powaliła mnie, ostatnio jakoś mało mnie kusi i ciekawi w tym sklepie. Jedynie odżywki polubiłam, choć kiedyś mi nie pasowały, wiec jeśli będą w jakieś promo to kupię... ale prezent nie powalił, więc nic na siłę.

Yves Rocher
Luty 2019
Pierwszy prezent za dowolny zakup to Żel pod prysznic UN MATIN AU JARDIN - zapach do wyboru
Za zakupy od 69zł dostaniemy przeźroczystą parasolkę w ozdobne czarne kropki.

Nowości :)
Olejek micelarny do demakijażu 150ml za 29,94zł - przykład realizacji zniżki z ulotki -40%
Rozświetlająca maseczka do twarzy 30ml 15,90zł
Krem do rąk Kwiat lotosu&Szałwia 30ml 12,90zł - może być ciekawy zapach :)

OUI L'AMOUR Woda perfumowana 50ml z 199 na 119zł

Nawilżająco-natłuszczające mleczko do ciała 390ml z 39,90 na 29,90zł

Serum Vegetal Krem intensywnie ujędrniający na dzień i na noc 75ml z 145 na 69zł 



Specjalnie na mnie ;) w Klubie Yves Rocher zniżki:
-40% na 1 dowolny kosmetyk 
+
2 w cenie 1 na 2 takie same kosmetyki + 30 punktów gratis

+ Gratis za samą wizytę Krem na dzień Elixir Jeunesse 7ml
I na końcu 

Matowa Pomadka Grand Rouge 3,7g z 59 na 31,90zł
Do wyboru 8 kolorów 

Coś was kusi? Mnie nie, choć zaciekawił mnie zapach kremu do rąk ;) Mieliście te kremy? Ciekawa jestem jak się sprawdzają i czy dają radę do suchych dłoni.

Miłego wieczoru
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Ale słodka parasolka! Jestem bardzo ciekawa ich rozświetlającej maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, parasolka mi się podoba, ale nie zrobię takich zakupów....

      Usuń
  2. Nic by mnie nie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten micelarny olejek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na nim na chwilę zawiesiłam oko, ale za drogi jest, jakby miał się nie sprawdzić ;)

      Usuń
  4. Żele pod prysznic mnie ciekawią. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nic nie miałam z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie żele, szampony i odżywki choć perfumy też niektóre miałam :)

      Usuń
  6. Muszę się wreszcie wybrać do yves rocher i kupić jakiś fajny krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla tej parasolki z chęcią bym się na coś skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się podoba i ten gratisowy żel, i parasolka, bo jest taka głębsza. A przynajmniej taka się wydaje na zdjęciu. Z pozostałych to zgodzę się z tobą, bo kremik do rąk faktycznie może mieć ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parasolka ma fajny kształt, fakt, a żel jak żel, i tak się zużyje ;)

      Usuń
  9. Fajne propozycje. ja jednak nie kupuję w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Tak mi też tylko szkoda, że takie duże zakupy....;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...