środa, 6 lutego 2019

Nowości, zakupy, książki stycznia

Cześć 😊

Było denko i to spore, to pora na małe nowości :) Staram się kupować jak najmniej, głównie tam gdzie brakuje, teraz będę musiała uzupełnić zapas odżywek do włosów, bo mam tylko 2 w użyciu i żadnej w zapasie :) A książki....no cóż im nie potrafię się oprzeć... ;)))

Avon
Oprócz zestawu nowości, o którym już wam zaczęłam pisać Tutaj

kupiłam jeszcze te nowości.
Woda toaletowa Surreal sky, całkiem ciekawy zapach. 
Żel p/p tym razem wzięłam męski i się nie zawiodłam, zanim zobaczyliście pełny, pokazywałam już go w denku ;) Opakowanie wygląda na nie pełne, ale żelu zaczęłam używać dopiero po zdjęciu.
I szminka, którą już pokazywałam, urzekła mnie swoim kolorem, konsystencją i jak fajnie wtapia się w usta, w ogóle jej nie czuję, a ona długo się utrzymuje.


Hebe
Dwie maski do włosów, Schwarzkopf Gliss Kur, serię fioletową uwielbiam, a zapach kocham i chcę takie perfumy 💙 a różową polecała przyjaciółka, i jest ok, ale większe wow mam przy fioletowej :)

Rossmann
W ostatnim dniu promocji 2+2 jednak się skusiłam i wzięłam paczkę pistacji, która będzie poniżej, bo zrobiłam dwa razy zakupy. Jedna to wspomniane pistacje, dwupak chusteczek nawilżanych, szczotka z wypustkami For your beauty oraz Wellness&Beauty Lotion do rąk z mleczkiem migdałowym i ekstraktem z bambusa, strasznie jestem go ciekawa :)
Druga paczka to orzechy nerkowca, pistacje, mieszanka i migdały w miodzie, baaardzo słodkie ;)

Lidl
Dwa żele p/p Cien z wodą kokosową już miałam i polecam, a z ekstraktem kwiatu pomarańczy już nie do końca, wysusza i zapach mdły, dobrze, że już go zużyłam :)

Tesco
Bardzo rzadko tam chodzę, ale jak już idę to uda mi się coś w dobrych, małych cenach kupić. Maseczek wzięłam więcej, ale zostawiłam sobie jedną, reszta w paczkach do przyjaciółek :) a koszt jednej to aż 2,99 ;)
Szampon Babci Agafi lubię bardzo i też ok 4zł kosztował 

Empik
Kolejne części, zamówiłam teraz tutaj, bo w moim "kiosku" raz są raz nie ma......a cena i tak ta sama

Znak księgarnia

Ciągle kusi mnie mailami i promocjami ;) W końcu zajrzałam i wybrałam, miałam mały budżet, więc nie szalałam, a za zamówienie mogłam sobie wybrać dodatkowo książkę w atrakcyjnej cenie, wzięłam Słodka zemsta za zawrotne 2,90zł ;)

Jest równowaga kosmetyki książki, i kolejny miesiąc też mam nadzieję, że będzie nie za dużo, a denko duże :) Jeszcze w lutym nic nie kupiłam :)

Miłego popołudnia
Dorotxy




24 komentarze:

  1. Bardzo fajne te Twoje nowości kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie umiem opisywać zapachów, ale jest bardzo fajny :)

      Usuń
  4. Lubię tę wodę z Avonu, ale bardziej podobała mi się pierwsza wersja sprzed kilku lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam zapachu pierwszej wersji, ale pamiętam, że też mi się podobała :)

      Usuń
  5. Sporo tego się nazbierało i u Ciebie :)
    Ksiązki Krystyny Mirek bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nabrałam ochoty na pistacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczuszka na raz, bo nie można się oderwać ;))

      Usuń
  7. O te maseczki za 3 zł mnie zaciekawiły mimo, że nie przepadam za maskami w płachcie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też skusiłam się na orzechy w promocji Rossmann. A ciekawi mnie maska Planet Spa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeli Cien nie widziałam, może dlatego, że do Lidla mam nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. widze ze Pani tez lubi Avon, ja czesto wrzucam nowości od Avon na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki zawsze mnie kuszą za bardzo ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłt mnie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem fioletowej maski :D i suchej szczoty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel pod prysznic z wodą kokosową z Lidla mnie kusi :) Słodką zemstę czytałam (całą serię Gry w kłamstwa jak i oglądałam serial) to niestety jest ostatnia część :) Papierową księżniczkę mam w planach :) Jejku jak Ja dawno nic nie miałam z Avonu :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...