niedziela, 24 lutego 2019

Ulotka Yves Rocher na marzec 2019

Cześć 😊

Czas leci i już kolejną ulotkę sklepu stacjonarnego Yves Rocher znalazłam w skrzynce i zaraz wam ją pokażę :)

Yves Rocher
Marzec 2019r
Tym razem za dowolny zakup w prezencie dostaniemy Lakier do paznokci. 
Lakier mam, bo kiedyś już był taki prezent, mam ciemny kolor i sobie chwalę, choć pędzelek ciut za szeroki. Nie wiem czy się skuszę.
Za zakupy od 59zł możemy kupić Krokomierz za 19,90zł

Mam też dwie zniżki na -40% na 1 dowolny kosmetyk, bez zielonego punktu.
A przy zakupie kremu przeciwzmarszczkowego, krem pod oczy gratis.

Mamy też Kupony, dla mnie i bliskiej osoby, którą przyprowadzę do sklepu, a ona założy kartę i dokona zakupów. Dla mnie w prezencie jest Ochronny krem 30ml, a dla bliskiej osoby Dwufazowy płyn do demakijażu oczu 200ml
Na odwrocie nowe Mgiełki do ciała i włosów za 34,90zł - one mnie kuszą, ale uważam, że jak na mgiełkę - drogo....czyż nie?
Jest też zestaw za 59,41zł w skład którego wchodzi krem restrukturyzujący na dzień oraz rewitalizujący roll-on pod oczy 

Kusi was coś? Mnie tylko mgiełki, ale nie za tą cenę i widzę, że mają zielony punkt. Także na -40% się nie łapią....

Miłego wieczoru
Dorotxy










12 komentarzy:

  1. bardzo lubię lakiery do paznokci z tej firmy, mam sporo ich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie zastanowię i pójdę sprawdzić czy jest jakiś fajny kolor :)

      Usuń
    2. 41 Garance - piękna czerwień, uwielbiam ten kolor.

      Usuń
  2. Niestety tego sklepu nie ma u mnie w mieście, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś mi wysyłali ulotki, a że nie zawsze mam okazję coś kupić, to pewnie zapomnieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skuszę się na mgiełki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwufazowy płyn uwielbiam :) Mgiełki to trochę przesada,do 20 zł byłabym skłonna dać,ale nie tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymałam tą ulotkę, ale to już będzie kolejny miesiąc kiedy raczej z niej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą ulotkę, ale na razie nic mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie kupowałam od nich niczego, te mgiełki kuszące:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...