wtorek, 23 kwietnia 2019

Ulotka Yves Rocher na maj 2019

Cześć 😊

Święta minęły dość szybko, choć czas przed świętami nie koniecznie i wiecznie brakowało mi czasu, dziś spokojniej, więc mogę zasiąść i do was napisać. Jako, że znalazłam już ulotkę z Yves Rocher, z ofertą do sklepu stacjonarnego, to wam ją pokażę :)

Yves Rocher
Maj 2019
Prezentem za dowolny zakup tym razem jest Żel chłodzący do stóp 75ml, a jeśli zrobimy zakupy za co najmniej 49zł możemy kupić za 19,90zł Pilnik elektryczny do stóp

Wymiary 14 cm długość, 5,5 cm szerokość. Zestaw nie zawiera baterii.

Są też specjalne kupony na -40% na 1 dowolny kosmetyk jeśli zrealizuje, otrzymam jeszcze -50% na 1 kosmetyk do pielęgnacji twarzy. Wszystko poza zielonym punktem.

Odwracamy kartę i....

I pierwsze co mi się rzuciło w oczy to nowa limitka 👀
Połączenie cytrusów z nutą mięty od 14,90 zł, a w skład wchodzą:
Suchy olejek do ciała
Szampon - żel
Woda toaletowa
Mgiełka do włosów

Jest też propozycja wykorzystanie zniżki -40% na Nawilżająco - rozświetlający żel po oczy 
i na -50% Krem intensywnie nawilżający.

Skorzystacie?
Ja nie koniecznie, bo żelu tego nie lubię, ale chętnie obejrzę i obwącham limitkę, może na coś się skuszę, zobaczymy jeszcze jak z cenami będzie...

Miłego wieczoru
Dorotxy

17 komentarzy:

  1. U mnie niestety tego sklepu nie ma, ale chetnie kupuje kosmetyki w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że na mojej ulotce mam ten peeling za 24,9 przy zakupie od 59,9? :D Niech się gonią w takim razie, nie kupię. :D
    Pewnie dlatego, rzadko tam kupuję i mało pieniędzy u nich zostawiam. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sie zapowiada :) U mnie YR jest w galerii więc skorzystam bo kusi mnie ten żel pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pilnik do stop chętnie kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy skorzystam, ale próbkę zapachu schowałam do szafy. :D Żel chłodzący bardzo mnie interesuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ogólnie nie mam dostępu stacjonarnie do kosmetyków YR więc rzadko kiedy coś kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie miałam i kupowałam listownie 😉

      Usuń
  8. czy wiesz może coś na temat tego, czy taką ulotkę można wykorzystać w sklepie internetowym? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ulotka, którą można zrealizować tylko w sklepie stacjonarnym 😉

      Usuń
  9. No ja też coraz rzadziej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...