niedziela, 21 lipca 2019

Eveline Cosmetics Vinyl Gel 2 w 1 * Lakier do paznokci nr 209

Cześć 😊

Ostatnio bardzo rzadko maluje paznokcie, tak jakoś wychodzi, a to remont, a to jeszcze coś innego i tak czas płynie.... jednak ostatnio przy okazji malowania paznokci u stóp pomalowałam i na dłoniach :) Pokażę wam dziś tego efekty. Choć kolor zbliżony to jednak co innego na dłoniach co innego na paznokciach u nóg.

Eveline Cosmetics
Lakier Vinyl 2 w 1 nr 209
od Producenta:

Lakier VINYL GEL 2 in 1 to nowoczesna formuła, która powstała, by zadowolić każdą kobietę, marzącą o idealnych paznokciach jak z salonu kosmetycznego. Lakier Vinyl Gel łączy w sobie dwa produkty – lakier oraz top coat, czyli utwardzacz do paznokci. Lakier powstał w technologii lakierów winylowych – paznokcie jak w przypadku hybryd, ale bez konieczności stosowania lamp UV. Dzięki tej nowej generacji lakierów, manicure staje się prostą i szybką czynnością.

EFEKTY:
• Szybka i prosta aplikacja bez użycia lamp UV/LED.
• Intensywny blask, który utrzymuje się nawet przez 7 dni.
• Lustrzany efekt bez konieczności stosowania dodatkowego nabłyszczacza.
Lakier  jest dostępny w 24 kolorach.



ode Mnie: Bardzo lubię takie ciemne kolory :) Dlatego akurat ten do mnie trafił.
Pędzelek dość szeroki, ale dobrze się nim sunie po paznokci i nie rozlewa się na boki. Spokojnie można go nałożyć. Już jedna warstwa całkiem dobrze wygląda, ale ja mam dwie warstwy.

Z racji tego, że pomalowałam i trochę remontowałam, dużo działałam w wodzie i z farbą, to nie wytrwały 7 dni jak obiecuje producent.
Po dwóch dniach zaczęły ścierać się końcówki, a po czterech zaczęły się odpryski i zmyłam. Cztery dni to całkiem niezły wynik jak na to co robiłam, myślałam, że wytrzymają krócej. 
Na pewno jeśli robiła bym mniej to lakier wytrzymał by dłużej. 
Jestem zadowolona z niego i na pewno jeszcze nie raz go użyje.
 

Może nawet kupię sobie jeszcze jakiś kolor :)

A jak u was z malowaniem paznokci?

Miłego nadchodzącego tygodnia :)
Dorotxy


19 komentarzy:

  1. Kolorek taki bardziej jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sugeruje tło haha ale ja lubię w każdą porę roku :)

      Usuń
  2. Ten kolorek jest bardzo w stylu mojej mamy, więc muszę go jej pokazać. Na pewno będzie chciała go mieć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor ładnie by wyglądał na moich paznokciach u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie korzystam jedynie z hybryd :P. Dla mnie ten kolor jest jednak trochę za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor! Ja jednak wolę hybrydy od tradycyjnych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka kolorów z tej serii :D Obecnie chyba tylko czarny mi został, bardzo fajne są, Twój kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień ładny, ale mi kojarzy się bardziej z jesienią aniżeli z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda ten lakier. :) Jeśli o mnie chodzi to ja już totalnie na hybrydy przeszłam. Trzymam kilka tradycyjnych w razie awarii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor piękny, na jesień idealny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...