sobota, 6 lipca 2019

Nowości czerwca 2019 :)

Cześć 😊

Jak obiecałam, dziś nowości. Mało w tym miesiącu kupiłam, z czego się cieszę i mam zamiar taki stan utrzymać póki są zapasy :)

Yves Rocher
Zakup już z lipcowej ulotki, trzy żele pod prysznic w pakiecie 2+1 
a w prezencie szczotka do włosów, bez szału mocnego, ale na jakiś czas da radę i na wyjazdy ;)

Avon

Kolorowy tusz Mark Electric blue oraz trzy kredki do powiek Glistening Topaz, Brilliant Amethyst i Cobalt. Jako, że zamówiłam kolorówki za określoną kwotę mogłam zamówić za 4,99 wodę perfumowaną ALPHA. Żal było nie skorzystać z okazji ;) Póki co jeszcze zamknięta, pomyślę czy ją sobie zostawić czy pójdzie na prezent...

Biedronka

Świetna cena, limitka, całkiem przyjemny i delikatny zapach, nie kłóci się z perfumami :) 

Dodatek do gazety
W Party była jednodniowa farba do włosów, czemu nie spróbować? Lubię eksperymenty, więc sobie z córką zaszalejemy :)

I tyle :) Prawda, że nie zaszalałam :)

Miłego weekendu
Dorotxy

29 komentarzy:

  1. Niestety nic z twoich nowości nie znam :) Ciekawi mnie zapach tego żelu pod prysznic mango z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kiedyś mango i mi się spodobał, dlatego wzięłam :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście mało nowości - brawo :) Z tego grona znam deo dove - ja miałam go jak jeszcze nie był dodstępny w polsce i bardzo mi odpowiadał jeśli chodzi o zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, jest fajny i chyba się jeszcze po niego przejdę, może jeszcze będzie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A ja lubię perfumy z tej firmy.

      Usuń
    2. Żele są fajne i perfumy też, mam dwa ulubione :)

      Usuń
  4. Też mam tę różową, jednodniową farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele pod prysznic, zawsze chętnie przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, zawsze je lubiłam, a teraz jeden mnie wysusza :( dobrze, że małe opakowanie

      Usuń
  6. Muszę wreszcie coś kupić z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze tak mało. Ja tez mam zapasów od ….. ale mam zamiar się powstrzymać od zakupów

    OdpowiedzUsuń
  8. Te żele wyglądają kusząco - świeżo i odprężająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoda, że jeden z nich mnie zaczął wysuszać :(

      Usuń
  9. Ciekawi mnie zapach tego dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy :) te kredki z Avonu bardzo ładne, a na żele YR też bym się skusiła, ale na razie zapasy innych są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zapasy też mam, ale żele u mnie szybko dość schodzą ;)

      Usuń
  11. Nie szalałaś :) W tym miesiącu z zakupami i nowościami bardzo grzecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. O, w Yves Rocher i ja byłam i taką szczotkę dostałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałaś już? Ja póki co ją schowałam do szafki.

      Usuń
  13. mam taką szczotkę ;) ładny kolor tej jednodniowej farby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pachnie fajnie :) dlatego go wziełam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...